sreda, 11. marec 2020

MORSKA OBVESTILA

Spet je leto naokrog...dopust se približuje za vse......tudi za  moje goste...Morska zgodba se pri meni zapira - zadnja obvestila!!!!
Tudi letošnja je v 3 D obliki (voščilnica v velikosti 17,5 x 13 cm...je bilo potrebno v tej velikosti, da sem lahko naredila morsko "zgodbo"....)


 
Lep dan!!

12 komentarjev:

  1. Mojca, obvestila so čudovita. Krasno morsko sceno si naredila. Kam boš pa goste naslednje leto poslala na dopust? :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. O joj Mojca, kako lep morski navdih si pričarala s to voščilnico. Sova je nadvse simpatična.
    To obliko voščilnice imam že dolgo ogledano, pa se je kar ne morem lotiti. Fantastično si ustvarjala ❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. K tebi se splača priti na morje že zaradi tako lepega povabila... Fantastična kapitanka v obliki sove in ta oblika - čista fantazija :)!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito pocrkljaš svoje goste in tale oblika je res krasna.

    OdgovoriIzbriši
  5. Se strinjam z Jernejo...že zaradi takega obvestila je vredno priti k tebi na dopust... Prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Vsako leto komaj čakam, da vidim kako boš presenetila svoje goste. Čudovita oblika, valovčki, pa kapetan....res prelepo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ta tvoja vabila že zdaj vabijo na morje. Škoda da so zadnja. A zdaj bodo pa gostje tebi pošiljali tako lepe papirnate izdelke? :D

    OdgovoriIzbriši
  8. S takšnim vabilom pa pridem tudi sama, čeprav me ponavadi vabijo daljave ... Igriva in nagajiva so tvoja vabila, prav takšna, kot si ti :-)
    Si predstavljam, kako je pri tebi na morju - zabavno in odklopljeno na kvadrat ;-)
    Včeraj je prispel tvoj paketek a je še zaprt in na varnem. Ker bo moje letošnje praznovanje bolj v družinskem krogu, še s sodelavkami bom nazdravila le na daljavo, si ga bom polepšala tako, da bom vse prispele voščilnice odprla v ... soboto :-) Tako bom imela veliko veselja že med pričakovanjem in nato z odpiranjem :-) Hvala, ker sem že danes vsa v pričakovanju, kaj se skriva v tvojem paketku.
    En velik pred rojstno dnevni objem pošiljam na daljavo, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. Super ideja, povedana, hvala lepa

    OdgovoriIzbriši
  10. Mojca, tvoji gostje so res srečkoviči, saj jih vsako leto povabiš s posebnimi vabili.
    lp

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...