ponedeljek, 2. marec 2020

SRČKASTO, PIKASTO IN OKROGLO



 
Ko sem začela delati tole pikasto žirafo, sem točno vedela kam bo odpotovala...nekak mi je "dišala" po tej osebi...mogoče zato, ker je "mama" podobnih šablon, ki jih je kreirala ali pa samo zato, ker je tak pozitiven sonček med nami ustvarjalkami. Tina draga...vse najboljše ti želim in ostani taka kot si ...še dolgo, dolgo....


                                                    /57 cm/


Tale okrogla je bila pa narejena že lani decembra za mojega 3 vnuka Lana, ki je upihnil tri svečke...
Gre pa direkt  na okroglo pa v Craft-alnico ....Lep dan vam želim.

 

9 komentarjev:

  1. Ja pa iiii, če bi jaz znala take živalice kvačkati, bi jih imela doma celo zbirko, prepričana sem, da se ne bi mogla ločiti od nobene. Prekrasni žirafici. Voščilnica z opico pa tudi prekrasna. Bo naslednja kvačkana žival ena prikupna opica? ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca,
    čudoviti žirafici in lušna okrogla voščilnica.
    Bodi dobro,
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojca ti si frajerka 100 na uro - najprej zato, ker znaš skvačkati 100 in 1-ga piškota in potem še zato, ker ga daš lahko od sebe :). Obe žirafi sta takooo cart da je joj. Vnuk je bil zagotovo navdušen nad okroglo voščilnico - hvala, ker si jo odložila tudi na poličko CRAFT-alnice :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Od srčka, do pik, do kroga so vse kreacije po vrsti čudovite! In 100% kjut!

    OdgovoriIzbriši
  5. O, kako lepi žirafici! Pravo "mamo" si našla eni od njiju. :-) Okroglo si lepo sestavila. Prava za malega navihanca. 3 leta je že star? Kaj pri vas preskakujeta leta, ali pa čas res tako hitro leti mimo?

    OdgovoriIzbriši
  6. Noro dobre so tvoje kvačkane igračke ! Pa kdaj utegneš.... Obe žirafi sta super srčkani in voščilnica z opico tudi. Bravo ! Objem, Veana

    OdgovoriIzbriši
  7. A dej no, zdaj pa še tako prikupne živalce ustvarjaš. Prav vse, ki si jih do zdaj pokazala, so tako luštne. Všeč mi je tudi okrogla voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj Mojca, kok je luštna tale žirafa. Pa tudi okrogla voščilnica je luštna...
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  9. Fantastične so tvoje žirafe. Opica pa je tudi vsa navihana na okrogli voščilnici. Hvala, ker si se pridružila CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...