nedelja, 29. marec 2020

NOVOLETNA SERIJA

Me je spet mal prijelo novoletno vzdušje....samo v  izdelovanju voščilnic in nič drugega!!!! Maratonska serija je nastala v teh parih dnevih....novih  15.....vse pa imajo isto rdečo nit....akvarelno ozadje na akvarelnem papirju in večina embosiran napis "Najlepšega para" ....potem pa...trenutni navdih!!!! Celotna serija...ArtMBR - Magda...samo zate!!!!

 
















Okno - tresočka na odpiranje....tole pa linkam v izziv "ostani doma" ....mislim, da ni težko uganiti, da sem res doma !!!!
Ker pa pri 52CCT poteka izziv "okno", bo ta izdelek kot nalašč za njihovo stran.



Vse dobro vam želim......

13 komentarjev:

  1. Uau, to pa je proizvodnja! Ampak najbolj srčkani so pa snežakci, ki kukajo iz kroga:)!

    OdgovoriIzbriši
  2. O, Mojca, tebe pa je razganjalo :) Pridna si bila in pohvale za to serijo zimskih voščilnic. Pri nas je kar snežiti začelo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojca, če to ni pravi praznični sejem krasnih voščilnic. Tako lepo jih je videti toliko in vsaka je mojstrovina zase!!! samo odpirajoča tresočka pa...uau, uau, uau!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj Mojca, koliko prečudovitih voščilnic na enem kupu!!! A se morda pripravljaš na božični sejem?
    Meni so čisto, čisto vse tako všeč, da ne morem nobene izpostaviti!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. O, si bila pridna. Tile Snežkoti so taki evergreeni ♥
    Tisto z oknom tresočko je tudi meni šinlo, krasno si ga naredila. Tazadnji snežakci pa so tudi taki lubeki.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vauu Mojca, kakšna serija in pol. Krasne so prav vse, zelo simpatične s snežaki. Tista z zeleno podlago je super, seveda tudi vse ostale. Pohvala za tresočko in zadnji snežakci so kjut, pridna si. Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Mojca, sedaj sem pa zardela. Da sem te tako zelo inspirirala, ne vem sicer čisto s čim, ampak ognjemet ustvarjalnosti je izstrelil množico lepih novoletnih voščilnic, ki so ljubke in zahtevne in ne vem kaj še vse. Res je vsaka zase nekaj posebnega, ampak tista, ki si jo postavila tudi v mojo galerijo, bi bila tudi moj izbor. Če si ti uživala pri ustvarjanju tako, kot jaz pri ogledu tvoje razstave, potem je to to.

    OdgovoriIzbriši
  8. Mojca, spet voziš po prehitevalnem pasu. :-)) Krasno si ustvarjala in res ni težko ugotoviti, da si doma. :-)) Pazi nase!

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasna akvarelna ozadja, res si bila pridna!

    OdgovoriIzbriši
  10. Mojca, daj pridi malo še k meni - ti napišem potrdilo da je nujno :p . V glavnem -fantastičen ustvarjalni maraton in ena lepša od druge. Ampak, da si naredila tresočko in potem še kot okno poleg...ti si neverjetna :)!

    OdgovoriIzbriši
  11. Oh wow, so much gorgeous cards! Thank you to share one of them with us at 52CCT this week! Rosi x

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...