torek, 3. marec 2020

OKROGLO

Vse cveti, pa naj še pri meni......in za vse vas!!!!

 
 
Ozadje je na perla papirju...distress  +  voda z dodatkom perla prahu...


 
 
Izzivi:
1. ArtMBR - izziv marec (pomlad)
2. Craft-alnica - *255. izziv - okroglo
3. Vesela hiška - *4. izziv - cvetoča pomlad
4. "Najlepši par" - galerija marec 2020 (šablona krogi, štampiljka napis) 

16 komentarjev:

  1. Oh, kako lepa, romantična in cvetoča je tvoja okrogla voščilnica ! Ne samo barve , tudi postavitev rožic je čudovita. Hvala, da si nas obiskala v Veseli Hiški in pridi še...Lep dan ti želim. Veana R-DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo všeč mi je tvoja okrogla voščilnica. Tako nežne barve in cvetje jo krasijo, odtisnila pa si tudi čudovito misel.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si razporedila cvetje v "en kot" :) in dodala navdihujočo misel.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca, čudovito okroglo voščilnico si izdelala. Zelo lepo ozadje in krasna postavitev rožic. Hvala, ker si z njo okrasila galerijo Vesele hiške.

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je tvoja voščilnica, pa še začinila si jo z lepo mislijo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Že sama postavitev rožic mi je všeč, potem si jo pa še zapakirala na okroglo osnovo in opremila z mislijo, ki ji da dodatno vrednost - všečkam na polno in hvala, ker si jo pokazala tudi v CRAFT-alnici :).

    OdgovoriIzbriši
  7. Vesela sem, da si v moji mavrici življenja tudi ti pustila neizbrisljive sledi ... tako lepo te je srečati v blogovski deželi, upam pa, da kmalu zares ... v živo. Saj veš, obljubljena kavica ;-)
    Hvala za navdih, ki ga trosi tvoja čudovita okrogla voščilnica in vse dobro ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita okrogla voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  9. Oooo, kako mi je lepa...cvetlični aranžma je vrhunski!

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepe cvetke si uredila na okrogli voščilnici! Hvala, ker si se pridružila CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasna okrogla lepotička.Cvetje okrog jo lepo dišeče obrašča. Res lepa razporeditev. Hvala za obiska v Veseli hiški.Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  12. Končno sem uspela s komentiranjem, vsaj z izdelki v moji galeriji, s katerimi me navdušuješ tudi ti. Hvala ti za tole cvetje na krogu.

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...