četrtek, 19. marec 2020

ZALOGA ROJSTNODNEVNIH

Tokrat bom pa jaz napisala: tako dolge objave pri naši pa že dolgo ni bilo.... Ene 5x se bom ponovila v besedi ozadje...sem čist zasvojena z njim!!!!

 
Ozadje: prahci...čudežni prahci, ki jih enostavno nisem mogla prezret pri Martini ....Posipaš po papirju, pošpricaš z vodo in potem gledaš in se ne moreš načudit, kako se lepo prelivajo med seboj. Prvič sem delala brez rokavic...pa to ni najbolj pametno...vsak stik z vlago takoj spremeni v močno barvo.
 
 
Druga  embosirana dama pa je postavljena samo na svetleč papir, pa čeprav zgleda kot bi bil žameten...vrtnica pa je  iz žameta.


 
Tale komplet "poklanjam" Magdi in njenemu izzivu "ženske".

 
Tale bo romala v Craft-alnico - *256. izziv - skica. Ozadje je narejeno s štampiljko čipka, obrobljena z mini čipkico zlatega papirja, v sredini pa pošteno velika čipka iz bombaža in bodeča neža, kot glavni motiv.
 
Pa še nekaj za v Veselo hiško - cvetoča pomlad.....Spet ozadje....Embosirani oblački so delo Metuljčice  ....22.3. bo točno 2 leti od moje operacije oči in točno takrat mi je poslala cel kup pripravljenih papirčkov....


 
Tule res ni potrebno nobene razlage...štampiljka "Najlepši par" , akvarelne barvice in taprava barva papirja...linkam v galerijo za mesec marec 2020.

 
 

 
 
 
 Če ste se prebile skozi ves ta šmorn...čestitke...zadele niste nič....je pa lepo, da ste se oglasile...Pazite nase!!!!
 
 

16 komentarjev:

  1. Zadela res nisem nič, sem pa videla en kup krasnih voščilnic s sanjsko lepimi ozadji. :-) Hvala, da si se nam pridružila v Veseli hiški z gobicami, rožicami in pomladnim nebom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf, pa sem se prebila. Večkrat rolala gor in dol, saj na začetku nisem zadela pravega vrstnega reda zapisa z sliko. Velik poklon na objavo in nate. Toliko lepih voščilnic, vsaka izdelana na svoj način. KAPO DOL. Bodi zdrava in ostani doma. Lp.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo rada sledim tvojim zapisom. Vedno so simpatični in
    lepe voščilnice. Novi pozdrav: bodi zdrava in ostani doma.Pozdravček Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  4. Ah, pa daaaaaaaaj, sem mislila, da bo na koncu kaka nagrada :D
    Pa saj ni bilo tako hudo, sploh ne. Lepo si ustvarjala in oprosti, da sem te okužila (ne, ne z virusom, z barvami v prahu :D

    OdgovoriIzbriši
  5. No, to je objava in pol. Seveda sem si vzela čas in vse predelala :) Krasno ustvarjanje in same čudovite voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojca, a nič nisem zadela, kako to? Res daljša objava, a se splača prebiti do konca, kajti vseh osem voščilnic je čudovitih, vska ima svoj čar, vsaka je v nečem posebna. Bodi dobro, bodi zdrava.

    OdgovoriIzbriši
  7. No sedaj je pa "naša" končno in 100% nazaj! ko vidim, kaj vse se dogaja pri tebi in ta ozadja pa rože pa... Mojca, en velik WAW za tel mojstrovine, ki so ena lepša od druge :).

    OdgovoriIzbriši
  8. O jaz pa sem nekja zadela, na moj izziv je prispela krasna voščilnica. Su pa morala veliko za poštnino porabiti s tole objavo. Ampak ti si pač rekla več muh na en mah in nam vzela kar nekaj časa, saj tvoje objave res ne moreš in ne smeš na hitro odpraviti. Veliko si ustvarila, različne tehnike, pripomočke in nas res bogato obdarila v tem mesecu, ko nujno rabimo božanje. Če ne moremo ustvarjati, pa uživamo v izdelkih drugih.

    OdgovoriIzbriši
  9. Uff si jih pa natresla, celo serijo in vse so prelepe. Veseli me, da je med njimi tudi nekaj po naši stari skici.
    Hvala, da sodeluješ z nami v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja, si pa res pridno ustvarjala v teh dneh. Vse so super in vsako ozadje je nekaj posebnega ! Hvala, da si jih pokazala v naši Veseli Hiški in lep dan ti želim. Objem, Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši
  11. Mojca zlata...kakšna paša za oči. Vse so tako zelo lepe ...hvala za dozo lepote in ostani zdrava!

    OdgovoriIzbriši
  12. Prav zares maratonsko ustvarjanje in ja, z veseljem sem se prebijala od ene do druge lepotičke! Hvala, da sodeluješ v Craft-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepo voščilnico po naši skici izpred 10ih let si naredila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v prazničnem izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  14. Sem, sem se z velikim veseljem prebila čez objavo, ki zveni kot oda nam ženskam.
    Obilo truda, idej, imenitnih izpeljav si nam natrosila in nas spomnila, kako zelo lepo je ustvarjati. Hvala za navdih.
    Vesela sem, da sva se srečali v Veseli hiški in v Craft-alnici, kjer sem mesečna gostja, tebe se vedno razveselim, kjerkoli, tudi v moji kavarnici ;-)
    Majda

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovita objava in sami krasni izdelki. Hvala, da si se nam pridružila v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...