petek, 6. marec 2020

KRUH IZ MANDLJEVE MOKE

....brez glutena z zelo malo ogljikovih hidratov (LCHF)...Narejen pa  zelo HITRO!!!!

- 150 g mletih mandljev (mandljeva moka) (trgovina DM ali Malinca)
- 45g indijskega trpotca  (DM ali Malinca)
- 2 žlici pecilnega praška
- 1/2 žličke soli
- 2,5 žlice jabolčnega kisa
- 3 beljaki- SE NE STEPAJO
- 175 ml VRELE vode

1. V posodi premešamo mlete mandlje oz. moko, indijski trpotec, pecilni in sol.
2. Dodamo beljake in jabolčni kis ter mešamo, dokler ne nastane gosto testo.
3. Prilijemo VRELO vodo in spet dobro premešamo. Jaz sem dodala še malo sončničnih, sezamovih in lanenih semen.
4. Roke si oplaknemo s hladno vodo, oblikujemo štruco, jo položimo na pekač s peki papirjem in  pečemo 55 minut pri 170 stopinjah C.
5. Pečen kruh popolnoma ohladimo preden ga razrežemo.

Izgleda pa takole: OKUSEN....zelo!!!!!


 

6 komentarjev:

  1. Si je vredno zapomnit.
    Kakšne beljake dodaš k moki - sneg ali razvrzkljane

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Beljakov NIČ ne stepam....Res je enostaven in 5 dni zdrži...če ga prej ne poješ!!!!

      Izbriši
  2. Same okusne stvari pripravljate, ponujate-za probat bi rekla😉. Okrog beljakov pa sporoči še meni, da ne bo samo Marjeta informirana😉😂. Pozdravček Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojca hvala za ta Recept! Ti sporočim, ko ga preizkusim, če mi uspe 😂

    OdgovoriIzbriši
  4. Bere se zanimivo in verjamem, da je dober.

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...