ponedeljek, 23. marec 2020

MANDALA

Štampiljka mandala je na črno podlago voščilnice embosirana s srebrnim in zlatim prahcem, nato pa pobarvana z metalik suhimi barvicami....še izrez čipke in kotnika....





bel embosing na eko papir

 
 Nežno embosirano  ozadje, šablona srce, ki sem ga naknadno embosirala, štampiljka  (nimam pojma katera roža)  pobarvana, nato pa ročno izrezana...še 2 chipborda, rožice in Tinin napis na benerčku...
 
Vse dobro!!!!
 
 
 
 
 

8 komentarjev:

  1. Mojca, lepo je videti, da si tako v zagonu in polna ustvarjalnih idej. Same čudovite voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, to pa si ti naša Mojca, ustarjalna s četrto. Ko se lotiš in si v zagonu resnično izdeluješ čudovite voščilnice. Mandal in tvoji razcveti so čudoviti na prikazanih voščilnicah.

    OdgovoriIzbriši
  3. O, same lepotičke! Mandali sta svetovni. Lepo se bleščita na črni podlagi.
    Pazi nase!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasni mandali,prva je sploh elegantna. Ostanite zdravi!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako fantastične barve na mandali, huda embossing čipka, apmak srce si mi ukradla s srcem :P. tokrat si me pa res kupila s to rožico :).

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa čipka mandale. Na temni podlagi je prav lepo videti. Tudi rožice so zelo lepe.

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...