nedelja, 22. marec 2020

VILA Z ČUDEŽNO ZLATO PALČKO

....., ki bo upam..uresničila vse želje za  Majdin   RD.


Akvarelno ozadje in osrednji del, ki sem jih  še dodatno spustila čez šablono s križci in in pikcami ("Najlepši par" ), oval izrezala še iz kappa plošče , v sredini pa je CC šablona vile....

Tole so pa kvačkane skodelice, ki so moj letošnji VELIK  projekt!!!! A niso cart????? Imajo dvojno dno, tačke in ročka so napolnjene z pralnim polnilom in so samostoječe. Majda....posladkaj se!!!!!! Tvoja je PRVA!!!!!!!!



 
Pa še 3 šajnaste....za malo optimizma!!!!! Prva je s prelivajočimi prahci, druga pa s embosiranim  hologramskim prahom. "Zate" pa na kappo plošči za 3D efekt.
 
Vse dobro vsem skupaj.....pa upam, da se bodo kmalu začele dogajati tudi lepe stvari.
 
 

6 komentarjev:

  1. O pravljična vila, naj zamahne s svojo paličico in nas prebudi iz te nočne more, Majdi pa naj uresniči najlepeše želje. Skodelica presenečenja! :) Ijoooj kako je simpatična. Me spominja na pojočo skodelico iz pravljice Lepotica in zver. Vse dobro tudi k vam in naj se uresničijo tvoje želje, da se začnejo dogajati lepe stvari.♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Ljuba Mojca, ko bi me videla včeraj, ko sem ga po petih dneh, kar je bil tvoj paketek na čakanju, končno odprla točno na moj rojstni dan ... najprej pravljično lepa voščilnica, nato pa tvoje besede - sem jokala, priznam! Sledil je smeh, ker sem pošiljke odpirala po kafetkanju na daljavo s svojimi sodelavkami. So vse že dobile fotografijo s tvojo očarljivo skodelico :-)))) Moj včerajšnji dan je bil poln srčne hvaležnosti za ljudi, ki puščajo v mojem vandranju skozi življenje neizbrisljive sledi in ena izmed njih si TI!
    Hvaležna zate ti pošiljam en velik objem, Majdica

    Ups, skoraj pozabila ... vse so čudovite, ampak moja ... najlepša na svetu :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako si pa tole darilo za Majdo fantanstično pogruntala in nagruntala :)! Že pravljična vila je svetovna, ampak šalčka...to pa je projekt pri katerem se ti klanjam do tal ;) - noro vešč :) :) :). Tudi šajnaste voščilnice so specilane, mapak mi učke ves čas uhajajo k skodelici...

    OdgovoriIzbriši
  4. O kako kjut šalčka, pa tudi voščilo za Majdo.
    Super vila naj čara dobro in naj nas posuje s prahcem zdravja :)
    Vse dobro, lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. O, kako lepa skodelica za Mjado! Super si jo pocartala tudi s pravljično vilo. Šajnaste voščilnice so zelo lepe. Pridna, kot vedno. :-)

    OdgovoriIzbriši

VONJ PO POLETJU

 Sem si ga prav zaželela....sladoled namreč....dobesedno lovim zadnje minute   v izzivu  The Male Room  - *184. izziv - hrana ali pijača.......