petek, 17. februar 2017

50....MOŠKI...

Ah, brez veze se mi zdi ponavljati...za moškega in to 50-letnika...voščilnica. Ja, je groza, ampak je vedno groza in VEDNO uspe. Se pravi, nič jamranja. S končnim izdelkom sem zadovoljna...konec koncev gre za majhno pozornost in za hvala lepa, ker z družino vsako leto gostuje pri nas na morju. Ponavadi pošiljam samo ženskam ob praznovanju rojstnih dni, ker pa se je Andrej priključil našemu klubu , je prav, da za 50 voščim tudi njemu.
Idejo s to žepno uro  sem našla na Pinterestu, ker pa nimam (joj kako je to fino napisat) vseh pripomočkov (nisem delala ketnice iz papirja ampak sem vzela kar pravo,   pomagala sem si tudi s svojo domišljijo in dobrim starim orodjem...škarjicami. Brez "Najlepšega para" in krogov z nestiji ni šlo , pa brez embosirne šablone ura tudi ne.


 V notrranjosti tiktaka zlata ura (šablona MD), kjer kazalci kažejo na številko 5.
 Da pa ne bi pokvarila embosinga sem  v notranjost samo na sredino nalepila še en par krogov, kamor sem zapisala voščilo.
Ker sem voščilnico naredila včeraj zvečer in je šla takoj danes zjutraj naprej je bilo fotkanje res tisto na brž in ne morem popravit slike.... za dekoracijo je zraven še metla, ki jo imam na terasi....saj ni tako hudo.

Pa še ena s paus papirjem...tokrat je iz pausa celotna rožica, ki je prilepljena na ozadje, ki je narejeno s stencil šablono "Najlepši par" , prav tako okvir, ki pa je iz najnovejše kolekcije "Najlepšega para" .

Sam paus papir  na rožici je  poštempljan z mini rožicami (štampiljka "Najlepši par).

Izziv:
1. Tina, Vladka *55 izziv - paus papir
2. galerija februar 2017 "Najlepši par"

Lep dan vsem skupaj in hvala za vaš obisk.

16 komentarjev:

  1. Dve super ideji v eni objavi. Voščilnica v obliki žepne ure in poštempljan pavs papir - svetovni ideji in krasno narejeno.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Eno vprašanje: a ti sploh kaj spiš?
    Ti uspe nardit take stvari, pa super ideje. Poklon.

    OdgovoriIzbriši
  3. u huda ideja tole z uro, cvet je pa prav pravljičen. Sedi pet :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta z žepno uro je res huda ideja. Prava ketnca se ji prav poda. Tudi rožica iz psus papirja je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ko si začela z jamranjem, sem res mislila, da si imela težave z ustvarjanjem in primernim materialom, ampak veš kaj, prav vse imaš, in zelo super je ratala:). Zlata ura v notranjosti pa je tista, ki mu bo sigurno služila še dolgo časa po upokojitvi:)). Tudi druga pausica je lepa, super ozadje je pripravljeno za tako nežen cvet. Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si naredila to žepno uro,super ideja.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  7. O, res imaš same fajne ideje, si je oboje za zapomniti ... fenomenalna ura in velika pavs roža.

    OdgovoriIzbriši
  8. Saj tebi vedno uspe, itak, zato nikar ne jamraj. Zelo zanimivi in domiselni voščilnici si naredila.
    Sploh žepna ura je huda. Lepo nedeljo ti želim, pa malo počivaj. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. same dobre in uporabne ideje.....ta ura mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako super si se spomnila tole z uro in tudi voscilnica s pavs rozico mi je zelo vsec.

    OdgovoriIzbriši
  11. Super si tole naumila hihi ni kej idej ti ne zmanjka hihih

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako super si izdelala žepno uro in dobra ideja, da si dodala kar pravo ketno. Se mi pa dopade, da si še metlo zraven slikala :) Pa cvet iz paus papirja je tudi čudovit.

    OdgovoriIzbriši
  13. Mojca, kakšna prebrisanost in kako lep rezultat. To je prav fantastična moška voščilnica...in si po moje naredila ful veselj az njo. Tista velika pavs roža nad pikami je pa tudi fenomenalna!!!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Dobrodošla v našem klubu vihtenja "škaric" :P. vidim, da kljub vsem fency pripomočkom še nisi pozabila na staro veščino. Super je izpadlo :).

    OdgovoriIzbriši
  15. joj kako čudovita voščilnica z uro, krasno si jo naredila :-)) Tudi tista s pavs rožico je zelo lepa. Pridna, ni kaj .-)

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...