petek, 10. februar 2017

BABI SE IGRA

Naš dojenček nima kaj obleči....govorim o igrači dojenčku...končno sem dočakala, da se lahko izživljam nad štrikarijo in kvačkarijo. To sem počela že v osnovni šoli, ko so bile moje punčke oblečene v blago in volno...vse doma narejeno. Kar srce me zaboli, ko vidim kako strašno  drage so te oblekce za baby Borne, ob tem sem kar srečna, da mi je bilo dano to znanje, ki ga imam in da se ga čedalje bolj ceni.
Skratka, naši Zari polnim dojenčkaste omare, jaz pa z veseljem praznim omaro z ostanki volne, omara z blagom pa še čaka.

Tole so kompleti za dojenčka v velikosti 35 cm...







Za konec pa še plašček....takega bi pa še sama imela.

 
Pa lep vikend vam želim.


22 komentarjev:

  1. Hm...babi?? A delas kaj takega tudi za 155 velike "dojencke"? Tale zadnja verzija je tudi meni top. Drgaci pa zelo lepo razvajas vnukinji in seveda obvladas kvacke in pletilke ;-) . Samo ne vem pa vec, koliko ur ima tvoj dan. V 24h ti to zagotovo ne uspe vse....

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, čudovito Mojca, zelo sem navdušena. Kaj bi naša Nives dala, da bi imela babi ali mami s takim znanjem in spretnostmi. Tvoji vnučki pa imajo res srečo, upam, da znajo to ceniti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super se igraš babi, prelepi kompletki so nastali in mala Zara bo preoblačila, da bo veselje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow, ja bravo babi. Koliko enih lepih stvari. Zara je res prava srečnica :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pridna babi.:-) Sami krasni izdelki. Plašček pa naštudiraj še za največje bejbije. :-) Super je!

    OdgovoriIzbriši
  6. Babi, kako pa si ti pridna. Si me spomnila na mojo teto, ki nama je s sekico zaštrikala kompletke, da sta bili najini punčki lepo oblečeni.
    Krasne stvari si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super babi si, čudovite kompletke si naredila :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepe štrikarije za punčke! pozdravček Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  9. Babi, kaj če bi ti to malo povečala? ;) Za med bi šli :) En je bolj čudovito od drugega, samo js bi v tole oblekla kar pravo dete :) Čeprav Zara bo tu srečna za njenega dojenčka. A za ta velike pa tist plaček ne bi bil? Pa saj nisem tako zelo velika :D Pa lep vikend želim ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Babi, ti si zakon! Ne morem verjeti, da si tole nakvackala za igracke! Ti moras imeti neke carobne pomocnike, ker mi ni jasno, kako ti to vse zmores ...

    OdgovoriIzbriši
  11. Uau, Mojca, super oblekce! Se vidi, da si se uživala.

    OdgovoriIzbriši
  12. Mojca ne razstavljaj takih stvari, sicer boš morala kmalu odpreti butik za "punčke" naše velikosti in starosti:))). Po moje to delaš zato, da nas malo dražiš in bi se ti še ostale pridružile. So pa stvari res tako cort in če boš tako pridna, bo zaloga volne kmalu pošla. Pozdravček babi od babi Andreje

    OdgovoriIzbriši
  13. Ma ti si od hudiča:)))))
    veliki mali kakorkoli vse ti rata:))) huda si:))) modna kreatorka:))

    OdgovoriIzbriši
  14. Joj, babi Mojca, enkratna si! Koliko lepih oblačilc. Ja, to so ta prava, ne tista kupljena, ki nimajo duše.

    OdgovoriIzbriši
  15. Ti si superbabi! Toliko lepih oblačil si naredila, da bodo punčke kot manekenke :) Moje barbike so bile tudi včasih oblečene v doma narejena oblačilca.

    OdgovoriIzbriši
  16. Zelo pridna babi si, pa saj to itak že vemo. Krasna oblačilca so nastala, blagor tvoji vnukinji. Lp

    OdgovoriIzbriši
  17. Aaaaa, kolk hudo. Super oblačila za dojenčka in unikatna. Jaz sem (ko sem bila majhna) delala oblekice za mojo Barbiko ;-) Ja, kje so časi. Mami me je naučila kvačkat, potem sem se pa sama lotila ;-)

    OdgovoriIzbriši
  18. Noroooo babi Mojca! Imam občutek, da boš izpraznila omaro in odprla butik!!! Sama sem pred leti oboževala pletenje, zdaj pa nekako ne najdem navdiha - tu in tam spletem kakšen miniaturni puloverček in to je to!
    Si me pa kar malce navdušila - sporočim, če bo kakšen rezultat :-)
    Prijazen zaključek nedelje ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  19. Uau, kakšna kolekcija! Tudi punčke od naše tavelike bi bile fouš :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Tak plašček bi pa še jaz imela. Pridna babi.

    OdgovoriIzbriši
  21. Zara ima očitno najlepše oblečenega dojenčka.....res so od sile babi.

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...