četrtek, 16. februar 2017

MALO DRUGAČE

Nadaljujem s paus papirjem. Tokrat je zapestnica "Najlepši par" , ki je narejena iz pausa in na njej embosirane želje. Na sonce sem potegnila tudi marjetice . Ja, ko imam na delovni površini škatlo z Najlepšim parom res ni težko ustvarjat in kot pravi Maja v včerajšnjem komentarju: "vklopila sem turbo pogon"!!!!

Najprej pa...vem, da vse zanima ali sem poštarja "objemala" ali ne....najprej je zanimalo samo Vladko, potem pa...firbec je nalezljiv.....odgovor je...NISEM,... sem se zadržala, da reveža ne bi fršlok, ker ena stara pleza po mladem (preživel bi, ker je itak navajen vsega hudega), sem bila pa vseeno zelo vesela Tinine  kuverte.
Tako, to sem pojasnila, sedaj pa še nekaj, kar sem včeraj pozabila, ko sem "opravičevala" svoj nakup pri Tini.
Rada bi samo povedala, kako se zdravim da ne zapravljam in da me res ne ganejo nobeni nakupi več: zelo preprosto, mogoče malo hecno in mogoče bo še katera probala in bo nasvet zelo dobrodošel. Brišem vse reklame, ki jih dobim na mail (tega je morje veliko)...VSE, in to čisto VSE, sploh jih ne berem več, takoj delete, pa tudi če na veliko piše -80%...Na začetku je težko, potem pa vsak dan lažje. Ne obiskujem več spletnih trgovin, ko mi pa postane "slabo", raje gledam stvari na pinterestu in dobim še kakšno idejo (ta te lahko neskončno zamoti), najbolj pa mi pomaga, da grem na ekskurzijo v svoje omare in pregledujem vse, kar imam....zame je to najboljša terapija in voila...47 dni.....denarnica pa kar skače od veselja.

Voščilnica je malo drugačna..žepek iz katerega se potegne voščilo. Čipka na voščilu je od MD. Marjetice so embosirane tudi na sami voščilnici.


Izzivi:
1. Tina, Vladka - *55. izziv - paus papir (zapestnica s sporočilom)
2. "Najlepši par"  - galerija februar 2017 (kovinska šablona marjetica in zapestnica ter štampiljka besedilo).

Lepo se imejte in hvala za vaše obiske.


13 komentarjev:

  1. Veš kaj ti povem, navsezadnje bi bilo zanimivo če bi obe objela vsaka svojega poštarja in potem bi to storile še vse druge ustvarjalke. Po moje bi prišle v dnevnik na TV :))) Odgovor glede "zlatega" tiska te čaka na mojem blogu in haval za vse lepe besede. In hvala za tole čudovito voščilnico z žepkom. Zelo je je lepa. In nasvet glede brisanja mailov je top. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ha ha ha...in kaj bi novinarji povedali ob tej novici in sliki: "En trop zaostalih babnic naskakuje poštarje po celi Sloveniji!!! Kaj takega se lahko zgodi samo pri nas!!!! Le kaj je privedlo te ženske do takega obnašanja???? " NAJLEPŠI PAR....

      Izbriši
  2. Se pravi, da je dobro, če ti je škoda zapravljati časa v spletnih trgovinicah. 😁 Mene ne premakne nič drugega, kot Tinine novosti. Tvoje ekskurzije v omare se vedno dobro končajo. 😁 Voščilnica je zelo lepa in domiselna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa voščilnica. Res zanimiva oblika.

    OdgovoriIzbriši
  4. čao Mojca!
    Nadam se da si dobro!
    predivna čestitka!

    OdgovoriIzbriši
  5. He he he jaz se včasih ne bi branila objema poštarja, je kr fajn dec za pogledat pa glih prav, mal mlajši od mene :-) hec zdaj pa k resnim stvarem: pridna, glede zapravljanja ( jaz glede tega nisem tako pridna), ampak tale zelena ostva je krasna in čipka MD mhmhm ... za kupit he he

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi jaz zadnje čase kar brišem maile z reklamami. Tudi da ne zapravljam. Samo denarnica pa ni vesela, ker zapravljam na drugem koncu: za pisala in papir za lepopisje ;) Torej nisem tako pridna kot ti, počnem pa isto ;)
    Poštarja bi tudi objela, sam da pride in prinese kako naročeno stvar. Pa kaj, ko je včasih v kaslcu samo kak zastonj cajtng ali pa računi :(
    Čestitka pa je tako lepa s to odprtino na vrhu in marjetkami. Kaj vse se ne najde v tvoji omari. Včasih me mika, da bi prišla k tebi malo pošnofat ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi pri meni je poštar včasih bolj pričakovan od mojega ... joj, da ne bom rekla kaj preveč ... :))ampak samo, kadar prinaša Tinine posladke ... :)) Sem pa tudi sama razvila neko imunost na popuste in nakupe v drugih trgovinah, tako da brez slabe vesti brišem maile. Tvoja voščilnica je takih zanimivih barv in Tininih marjetk v teh barvah sploh ne bi prepoznala. :) Hkrati pa, blond kot sem, sem iskala zapestnico, ki si jo izdelala iz pavsa :)) in mislila, da si jo že vložila v voščilnico in je zato ne vidim :)) No, saj potem sem pa stopila z "lajtnge" in uvidela, za kaj gre pri zapestnici ... :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Kakšne krasne barve..tako lepo pašejo s pavsom!! Mi imamo pa poštarco :-(((

    OdgovoriIzbriši
  9. Mojca zakon si!!! Tudi jaz že kar nekaj časa brišem spletne reklame s popusti in se res dobro počutim :)
    Voščilnico si super izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo zelo lepa in elegantna.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  11. tole pa je čista eleganca :). In zanimiv nabor barv - deluje res svečano, pa ne vem zakaj. Jaz, na srečo, nimam šoping obsessije - sem bolj hrčkaste sorte in raje recikliram kolikor se da :P

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasna je in všeč mi je nežna zelena barva :-))

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...