sobota, 4. februar 2017

MAJA IN ANDREJA

Še dobro da je sedaj kar nekaj  rojstni dni, na katere sem bila pripravljena že pred meseci, drugače se ne bi javila vsaj še par tednov. Še vedno nosim škatle iz zgornjega konca v spodnji, sortiram, se čudim ("novemu" materialu namreč, požiram 10-15 letni prah na določenih stvareh in res nimam časa za ustvarjanje). Za kakšno izumiteljsko  nagrado se bom pa kar sama prijavila, ker kot sedaj kaže, mi bo uspelo skrčit ta moj ogromen ustvarjalni kotiček. "O ženska božja, le kje si imela v teh desetletjih  pamet????" Jap, če bi začela še enkrat, bi naredila vse drugače, tudi pri samem nakupovanju bi bila bolj organizirana...vendar je po toči zvoniti  prepozno.

 Kot sem že omenila...organizacija lani je bila na višku, zato  vsaj do marca  ne bo nobena prikrajšana za mini pozornost z moje strani (do takrat imam namreč že vse stvari spenenane, od aprila naprej pa ...upam da mi bo uspelo prit do moje pisalne in kaj ustvarit na novo. Moram pa se pohvalit, da moja novoletna obljuba (35 dni - jupijej) ....tista tahuda še vedno drži in sploh ni  "abstinenčne" (nakupovalne) krize. Madonca sem ponosna nase (če bere to kakšen laik, vem, da  nima pojma o čem govorim, ostale pa...jasno vam je  kot beli dan).

Prva v februarju praznuje   Maja ...VSE NAJBOLJŠE ti želim.

 
Voščilnica je v CAS izvedbi, ogromen cvet Heartfelt creations, ki sem ga izrezala ter sesukala sredino skupaj. Listje je narejeno z zeleno pasto in stencil šablono. Napis pa je iz trgovine "Najlepši par", zato gre tudi v galerijo februar 2017.
 
 

Prstan s sukano žico in obvezno kvačkan mošnjiček.

 
 
Nekaj dni za njo pa osebni praznik praznuje Andreja .
 

Ogrlica je skvačkana  z lesenih perlic.

 
Draga Andreja, vse najboljše  tudi tebi.

Samo še en lep adijo vam zaželim in lepa hvala za vse vaše obiske pri meni.

28 komentarjev:

  1. Mojca, tole "krčenje" ustvarjalnega kotička ti je pa res dalo vetra. Si pa verjetno našla res veliko "novih" pripomočkov, a ne ;) Zelo lepi voščilnici za dekleti si naredila in nakit tudi. Kvačkani izdelki so pa tako ali tako vedno mojstrski :) Pozdravček. D.

    OdgovoriIzbriši
  2. Priiidna si sto na uro. Me pa prav firbec matra, kako velike so te tvoje zaloge ... :)) Jaz praznujem maja, zato prosim pohiti! ;)) Samo salim se Mojca, ti kar v miru vse postori. <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojca, pogrešala sem tvoje objave. Če pa rabiš pomoč pri sortiranju se javim, sem ne zagotavljam, da boš kaj prej konec, ker bom najbrž občudovala vse prekrasne pripomočke. Vidim pa eno pozitivno stvar pri seljenju, našla boš kup "novih" pripomočkov potem bo šele žur :)
    Ha, še dobro, da sem ujela marčevske dni hahaa :D Kar se pa tiče krize, dobro se držiš, sama sem leto podlegla že po 10 dni, sem pa lansko leto imela rekord 100 dni :) Komaj čakam, da pridem na ogleda tvojega srčnega kotička ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. P.s: Seveda sem pozabila pohvalit tvoje z ljubeznijo narejene izdelke. Vedno znova navdušuješ!

      Izbriši
  4. Vau, kako pa si ti pridna. Vse je super in prekrasni izdelki.

    OdgovoriIzbriši
  5. Malo me je stisnilo, samo do novembra boš pa ja fertik :)-
    Sicer se ne čudim, da nimaš abstinenčne krize, ko pa vsak dan najdeš kaj "novega". Tako smo včasih otrokom skrili igrače in jih potem čez čas spet dali nazaj. So se potem spet igrali z njimi. No, tako nekako se te predstavljam. Sicer pa, pri vseh teh stvareh, ko se zdi, da vsakič uporabiš drugo stvar res ne rabiš še.
    Čestitki sta obe zelo lepi in kot vsakič, še priloženo darilo. Res lepa gesta.

    OdgovoriIzbriši
  6. Spet dve lepi voščilnici in čudovita darila. Mojca res si pozorna, da nas že toliko časa tako razveseljuješ. Kdor še ni doživel našega ustvarjlskega prijateljskega kroga s samimi čudovitimi izdelki, si tudi predtavljati ne more kako je takrat lepo, ko prejmeč pošto. Nekatere pa v tem krogu prijaznosti in pozornosti še izstopajo in Mojca ter Sonja sta dva taka Sončka :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Mojca, še dobro, da si imela že vse pripravljeno:), kar pri tebi sploh ni čudno, saj tako sedaj lahko občudujem tvojo lepo voščilo zame in seveda peresno lahko ogrlico, ki jo moj vrat sploh ne zazna in mi glava ne pada:)). Hvala za lepo darilo, tebi pa želim in seveda vate sploh ne dvomim, da ti uspe tvoje ustvarjalne pripomočke spraviti v red kot si ga želiš. Bodi uspešna, pošiljam ti en lep in hvaležen pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  8. Glede na to kako ustvarjalna si bila vse leto, verjamem, da ti ne bo kmalu zmanjkalo izdelkov. Si zelo vsestranska, kar občudujem pri tebi. Pa pazi kaj oddaš. Saj veš! Potem ko nimaš več pa nujno potrebuješ. Vsaj pri meni je tako.

    LP, Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  9. :( Toliko sem napisala, pa je izginilo neznano kam :) ... najbrž so se besede izgubile med tvojim prenesenim ustvarjalnim materialom... Si te kar predstavljam - gor, dol, pa postanki z obveznim obujanjem spominov in občudovanjem vmes ... Če imaš premalo prostora vedi, da razmišljam o banki ustvarjalnega materiala. Obstajajo namreč banke za denar, vinske banke, krvne banke ... no čas je, da si je nekdo /beri:jaz, izmisli še banke za ustvarjalke .... jaz shranjujem vse na varnem, po potrebi poskrbim za prevoz, vmes pa za obresti uporabljam malce iz enega predalčka v trezorju, pa malček iz drugega, pa oplemenitim, pa seveda ob dvigu iz banke dodam obresti, se ve!!!
    še sama ne morem verjeti, kako super ideja je nastala po branju tvoje objave ... morda pa tudi zaradi srčnih voščilnic in spremljevalnih darilc ... Čudovito Mojca! Se že veselim naslednje, Majda

    OdgovoriIzbriši
  10. Še ena, ki se popolnoma enako sprašuje, kje je imela pamet 10 let in naredila načrt, da poišče lepe stare pripomočke in jih uporabi na nov način. Tudi jaz imam veliko takih še zapakiranih. Govorim o papirčkanju, na druga področja raje ne pomislim. Tudi jaz že več let delam na zalogo, sedaj si pa nas itak ti še bolj opogumila s tem, saj sem imela prej malo čuden občutek, da sem že januarja ustvarjala za novo leto, ampak je super, sploh če je zunaj zima. Pridna si in z veseljem te kukam.

    OdgovoriIzbriši
  11. res si občudovanja vredna, kako ti to vse uspe, se vedno sprašujem, tako vsestranska umetnica si, ni da ni ... krasni voščilnici si spet pripravila, prav tako pa tudi darili, vse je tako raznoliko in vse perfektno lepo! pa fajn urejaj, si raje ne predstavljam ...

    OdgovoriIzbriši
  12. Ko sem najprej pogledala fotografije, sem pomislila, pa kako ti uspe narediti še kaj drugega, kot voščilnice in darilca za slavljenke, ko si tako pozorna... potem pa sem prebrala tekst in mi je vse jasno...
    Pridna si. Sem se pa zamislila malo nad sabo... sem na dobri poti, da se bom čez 10 ali 15 let (mogoče še prej) spraševala, kje sem imela glavo vsa ta leta. Tudi pri meni se stvari kar nekontrolirano kopičijo...

    OdgovoriIzbriši
  13. Ježešna do aprila imaš že vse podelano. Super si.
    Sama selitev pa, kot berem, je lahko tudi nadvse zanimiva. Odkrivanje novih-starih zakladov deluje zelo terapevtsko. Na koncu pa boš imela še vse lepo popredalčkano.
    Obe voščilnici z darili sta krasni. Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. lijep pozdrav
    sve je predivno i sve mi se jako dopada!
    hugs, Ŧĭƙĭ
    ≽ܫ≼

    OdgovoriIzbriši
  15. Zlata Mojca...prelepo si pocrkljala krasni punci.

    OdgovoriIzbriši
  16. Draga Mojca, za čudovito voščilnico (sploh mi ni jasno, kako se cvetni listki med potjo niso polegli) in enkraten prstanček se ti iz srca zahvaljujem. Držim pesti, da ti uspe čim prej organizirati nov ustvarjalni kotiček :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Res občudovanja vredni sta obe voščilnici, da pa ne govorim o nakitu. Res sem že velikokrat napisala da si tako čudovito pozorna za naše rojstne dneve, ampak moram spet, ker res ne vem od kje ti vsa ta energija. Kar se tiče tvoje selitve, bi pa tudi meni prav prišla, da bi si vsaj malo uredila svoje pripomočke, ki jih zdaj non štop iščem. No, zdaj imam izgovor da nimam časa, ker mi je Mojca dala nalogo in sem se spravila k pisanju vtisov mojega potovanja.

    OdgovoriIzbriši
  18. Mojca, ti kar furaj v svojem stilu, ker je čudovito. Pa ne se preveč zamujati z zalogami in vso brkljarijo, siver bo zaloga kmalu pošla :) Veliko uspeha ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  19. Joj kako si vse lepo opisala,pridna ni kaj. Čudovite stvari si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  20. Draga moja, vedno znova me pustiš odprtih ust in jaz se lahko samo skrijem v kakšno luknjo :) Seveda sem znova prešpricala rojstne dneve. Ti pa tako lepo znova odaruješ obe. Vsa čast. Le porihtaj si stvari in odstrani vse, kar nima smisla imeti v zbirki. Pa čestitke, da se še vedno uspeš držati zaobljubo. :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Mojca, zopet sem navdušena nad tvojo pozornostjo do slavljenk. Obe sta dobili enkratno voščilnico in čudovit nakit.

    OdgovoriIzbriši
  22. kaksna lepa darila:)))) pozosnost kot se sika:))zelo pohvaljena

    OdgovoriIzbriši
  23. Joj spet lahko samo vzdihujem nad tvojim nakitom....tvoj skvačkan prstan bi se komot primerjal s kakšnim dizajnerskim.

    OdgovoriIzbriši
  24. ooo Mojca, spet dva čudovita darila, na katere res nikoli ne pozabiš :-)) Čudoviti voščilnici si naredila in še bolj krasna darilca.

    OdgovoriIzbriši
  25. Sem prav vesela zate, da nimaš abstinenčne krize. :-) Veliko stvari se nabere kar tako, mimogrede in naenkrat zmanjka prostora.
    Vsa sreča zate, da si tako organizirana in lahko pravočasno pošiljaš darilca in voščilnice. :-) Lepo si razveselila punci.

    OdgovoriIzbriši
  26. uauu in moj je najlepši, seveda skupaj s čestitko. Super si!

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...