ponedeljek, 20. februar 2017

SUNBURST BACKGROUNDS TEHNIKA

Prvič slišim ampak je čisto preprosto: sončkasta ali žarkasta tehnika....kmečka razlaga, pa upam da je pravilna. To želijo videti na Christmas Card Throwdown . Tudi sama sem se potiho zaobljubila, da moram in poudarek je res na MORAM narediti še pred poletjem 26 novoletnih, da zaključim....nič bat...s škatlo 2018 (65 komadov je tista cifra, s katero bom zaključila ).... ko bo otvoritev za 2019, bo le-ta številka 5x podčrtana.

 Ozadje je res fino obdelano z distressi,  ink spreji (roza, bele  in zlate barve), tempera,.. nato pa razrezano in ponovno sestavljeno skupaj. Napis sem embosirala z belo in  je iz trgovine "Najlepši par", ravno tako tudi krog z nestiji. Smreka pa je Memory box šablona.

Izzivi:
1. Christmas Card Throwdown - Sunburst backgrounds tehnika
2. galerija februar 2017 - "Najlepši par"

Lep  začetek počitnic vam želim.






14 komentarjev:

  1. Si pa hitra in vidim, da si se prav zabavala ob izdelavi tej voščilnice. Tvoje številke in letnice pa bom kar ignorirala :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. u turbo si vklopla, jaz sem se kumej naučila kaj je to zaena tehnika

    OdgovoriIzbriši
  3. O tej tehniki še nič slišala, je pa pri tebi izpadlo zelo zanimivo. In nič bat, nič se ne bojimo, da ne boš imela za čas vse nared za škatlo 2018:)). Pozdravček k tebi, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti si res hitra, jaz šele razmišljam o tej nepoznani tehniki....kje je šele izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Mojca, hvala za vso slabo vest, ki si mi jo z zgornjim zapisom vzbudila. Ja, si pa od sile. Očitno imaš doma tekoči trak ali si se pa usposabljala v Revoz ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prvič slišim za to tehniko, a tebi je odlično uspelo in naredila si krasno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lovely colour and what a good idea to ink and then cut it up.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  8. To tehniko sem pa že nekje zasledila. Dobro si jo upodobila. Všeč mi je izbor barv.

    OdgovoriIzbriši
  9. Prvič slišim za to tehniko - oz sedaj ko komentriam od nove objave nazaj se mi že malo bolj svita ;). Nabor barv je svetoven in bel aji da res piko na i :)

    OdgovoriIzbriši
  10. ooo kako lepo si se poigrala s to tehniko in naredila krasno praznično voščilnico :-))
    Zelo sem vesela, ker znova iz znova sodelujete pri Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  11. Gorgeous card, I never thought about inking, cutting and reassembling it. TFS!

    OdgovoriIzbriši
  12. Prvič slišim za to tehniko.....ampak voščilnica izpade zanimivo.

    OdgovoriIzbriši
  13. I do like the colour on your card. Pretty layout too. Thanks so much for playing along with Christmas Card Throwdown! Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...