petek, 24. februar 2017

MAVRICA 2.

Še drugi primerek voščilnice po barvni paleti mavrice,  ki jo želijo videti na *180. izzivu v         Craft-alnici . Tole voščilnico sem naredila za osebo, ki praznuje rojstni dan v juniju (jaaa, tako sem pridna, da sem končala z rojstnimi dnevi junij 2017....)

Mavrica je pobarvana z akvarelnimi barvami , nato pa embosirana s srajčko z rožicami. Spodnji del pa je tudi embosiran z isto srajčko. Mačeha  je narejena s štampiljko in šablono  Sheene Douglas.

Izzivi:
1. Craft-alnica *180. izziv - mavrica
2. Simon Says - Anything Goes

Lep vikend vam želim.

14 komentarjev:

  1. o, krasna kombinacija mavrice in mačehe, si se pa dobro spomnila ... o temlem juniju pa ne bi ...

    OdgovoriIzbriši
  2. O, krasno mavrično podlago si naredila tej mačehi, pa kapo dol za rojstnodnevne.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je, všeč mi je mavrično embosirano ozadje. Mačeha pa je itak uau!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi tale druga voščilnica ima čudovito mavrico in lepo pobarvano rožico.
    Vesela sem, ker spet ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepe, močne mavrine barve krasijo tvojo voščilnico. Mačeha je zelo lepo pobarvana. Lušna voščilnica. Ti si že v juniju? Meni pa tako lepo gre iz dneva v dan. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  6. I love your blue flower, Mojca, and the pretty rainbow shading behind it! Thank you for joining us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč mi je efekkt embositanja v beli in mavrični barvi, tako se lepo poveže vse skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  8. Očitno te nič ne spravi s tira, saj se na vse pripraviš pravočasno.....lepa voščilnica za nekoga ki praznuje RD junija.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo si združila mavrico z belino. Embosiranje in mačeha se lepo dopolnjujeta. Junij žeee, kapo dol.

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepa elegantna voščilnica. Mačeha zgleda kot prava, čudovito pobarvana. Bravo! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja super, potem boš pa sedaj v kratkem delala voščilnico zame??? Hec ;).
    Lepa mavrična voščilnica, zelo lepo rožico si ji dodala.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovito Mojca, res si zelo pridna in krasno ti gre od rok, hvala, ker svoje lepotičke deliš z nami v Craftalnici :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ti si pa res pridna. všeč mi je, da si mavrico posatvila samo na desno stran voščilnice.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...