četrtek, 23. februar 2017

DAMJANA in MAVRICA

Zakaj Damjana ?? Zato, ker te dni praznuje rojstni dan. Ustnice so glicerinsko milo, ki  sem ga naredila za mini darilce, ki je priloženo srčkasti voščilnici. Vse najboljše ti želim.




Škatlica s pikapolonica, da je milo varno spravljeno.

Mavrica pa  je tema, ki jo je za *180. izziv izbrala Martina za Craft-alnico .
Mavrične barve so po paleti razporejene na ozadju, ki sem ga naredila z akvarelnimi barvami .




Izzivi:
1. Craft-alnica - *180. izziv - mavrica
2. Simon Says - Anything Goes (wednesday challenge)

Tule pa se dobro vidi še spodnji del metulja, ki sem ga embosirala na folijo in nato obrezala. Folija se je med topljenjem praha zelo lepo zvila...ravno prav za 3D efekt.

"Naj te nasmeh spomni, da je življenje lepo!!!"

Lep nasmeh  vam pošiljam.



21 komentarjev:

  1. sve je predivno!
    leptir mi se jako sviđa!
    hugs , Fiki
    My little store: Crafty Kitty Cat Shop
    ≽ܫ≼

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno mavrično ozadje in čudovit metulj. Všeč mi je tudi njegova senca 😄. Sem vesela, da sodeluješ v mavrične izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakšne sexi ustnice, po moje bodo narisale Damjani nasmešek na obraz vsakič ko jih bo uporabila :) Lepo si ji vse naredila in prav tako odlično opravila z mavričnim izzivom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Si pa res mojstrica za vse. Super darilce v krasni škatlici, da o mavrični voščilnici sploh ne govorim. Odlično ti je uspela.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ulala, kakšne ustnice, kar kličejo po poljubčkih in prav gotovo bodo razveselile prejemnico. Lepo si jih shranila v škatlico. ;) Ooo vauu, ampak tale čudovit metulj na mavričnem ozadju je pa fantastičen! Všeč mi je kako, lepo izpade embosiran na folijo. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super kalup. Milo za ustnice, res dobro izpade. Mavrična voščilnica z metuljem pa je naravnost fantastična.

    OdgovoriIzbriši
  7. Svetovno :)!!!!!!!!!!! Šmenta bejba tole pa je noro dobro :). In ustnice kot milo - WAW, o metuljčku pa sploh ne vem kaj naj rečem, ker še vedno cedim sline ;).

    OdgovoriIzbriši
  8. Idej ti ne zmanjka, so te ustnice lep dokaz :). Pisan metulj na mavričnem ozadju je krasen. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Kaksno navihano darilo so tele polne ustnice :) Tvoj metuljcek s senco na mavricnem ozadju pa je res cudovit. Prava eksplozija barv, pa vse tako lepo uravnotezeno, kot mora biti. ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Gorgeous card :-) the butterfly is beautiful and I love the background, the whole design is fabulous!

    Love the soap lips and the box too! what a lovely gift :-)

    Thanks for joining us on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    Luv
    Lols x x x

    OdgovoriIzbriši
  11. fenomenalno milo, super, super ideja in pa tele mavrice tudi!

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga Mojca, še enkrat iskrena hvala iz srca :) Vedno znova znaš presenetiti z nečim novim. Za vse, ki ne vedo, milo ni samo lepo na izgled, tudi takooo zeloooo lepo diši po Pina Coladi :) Da ne govorim, škatlica, kuvertica in voščilnica pa čista perfekcija. Lepo je imeti takšne prijateljice.

    OdgovoriIzbriši
  13. V vsej euforiji sem pozabila dodati, da je tudi mavrična voščilnica s čudovitim metuljem, prelepa in polna energije.

    OdgovoriIzbriši
  14. Mojca, saj ne vem ... čisto polno glavo vsega lepega, navdihujočega imam, pa sem se šele začela sprehajati po blogih - nadoknaditi moram kar 9 dni ustvarjalne abstinence, upam, da zdržim ;-) Malo me skrbi, ker so mi včeraj končno odstranili šive, da mi ne začne vse lepo uhajati skozi drobne luknjice ...
    Tvoje ustnice - ustnice darilo, da ne bo pomote ;-) so me popeljale v Dalijev muzej na njegovo zofo - popolne so in v muzeju sploh ne vedo, kaj zamujajo, ker jih niso dodali!!! Glede obeh mavričnih voščilnic pa se spet ne morem odločiti katero bi izbrala, obe sta ... popolni vsaka zase :). Hvala za tvojo mavričnost, Majda

    OdgovoriIzbriši
  15. ooo kako lepo mavrično voščilnico si naredila :-)) Krasno ozadje si ustvarila in tudi metuljček je lepo pisan. Zelo všečno! Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!
    Darilo za Damjano pa seveda krasno ... lepa voščilnica in čudovito oblikovano milo.

    OdgovoriIzbriši
  16. Damjani si izdelala čudovito darilce in prekrasno voščilnico. Metuljček na mavrični podlagi pa je za čisto desetko. :-) Zelo mi je všeč tudi embosirana senca. Super zgleda.

    OdgovoriIzbriši
  17. Česar koli se lotiš izpade wauuuuu. ...Damjana je pa res rojena pod srečno zvezdo.

    OdgovoriIzbriši
  18. Kapo dol taki ustvarjalki! Ročno izdelana darila so meni najljubša... Bravo za trud in idejo! Metuljček na mavrici pa samo čaka, da odleti na kakšen čudovit cvet. Čestitke! :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Kakšna karsna mavrična voščilnica. Metuljček na mavričnem nebu je popoln.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili
    Zelo mi je všeč tudi prvi del objave, milo-ustnice je krasno darilo, pa še tako lepo si ga zapakirala. Res si pridna in pozorna.

    OdgovoriIzbriši
  20. Ne dohajam tvojim objav zato kar na enem mestu velik všeček za vse mavrične objave. Idej ti ne zmanjka in lepo so barve popestrile tole turobno vreme. Pozorna so konca.

    OdgovoriIzbriši
  21. Čudovito si ustvarjala. Všeč mi je tvoja mavrična voščilnica in darilo za Damjano.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...