torek, 21. februar 2017

NAJBOLJŠI BUREK NA SVETU

Začela bom z delom, posladek pride na koncu. Dve novoletni...embosirano ozadje štampiljke z borovimi iglicami, prva v belem embosing prahu, druga pa v zelenem, potem pa standard fliki floki barve.
Nov komplet kovinskih šablon "Najlepši par" (nafržolan pravokotnik in vijavaja dvojna zastavica)...tole gre v galerijo februar  2017.





Zdajle pa njami...ampak res...tole je najboljši burek, ki sem ga jedla v življenju....Tole je moževo delo ...moje je bilo samo na sedim in jem .....recept se pa glasi takole:

PITA-BUREK  S SIROM

- 200 g slanega sira (feta, sir v slanici, pri nas se uporablja ka navaden domač sir oz. skuta)
- 250 ml jogurta
- 200 g kisle smetane, kislega mleka ali kremnega sira
- 50 ml vode
- 5 g soli (odvisno od sira, ki ga uporabite, če je to feta ali sir v slanici jaz ne bi solila nič)
- 3 jajca
- 100 ml olja
- 1 žlička pecilnega praška (ni pa nujno)
 
Vse skupaj zmešamo v tekočo jajčno maso.

- 500 g vlečenega testa 

Pekač namastimo z oljem in vanj položimo 2-3 liste testa. Liste prekrijemo z nekaj zajemalkami tekočo jajčno  mase in jo lepo razporedimo po celi površini. Nato vzamemo 1 list testa, ga z rokami zmečkamo in natrgamo na manjše kose ter razporedimo po zmesi. Sledi nova zajemalka mase, nato spet raztrgano testo in to ponavljamo dokler nam ne ostaneta še 2 lista celega testa in kakšna zajemalka tekoče jajčne mase.  S tem lepo prekrijemo pito (odvečno testo lepo zapognemo v notranjost) in vse skupaj polijemo z ostankom jajčne mase. Pito pred peko prebodemo na več mestih. Pečemo v ogreti pečici na 200 stopinj Celzija približno 35 minut. Med peko zelo naraste (ko je pečeno pita uplahne).





Naj se vam malo pocedijo sline , dober tek ter lep dan vam želim.

18 komentarjev:

  1. oo, njami njami, se mi že cedijo sline. Voščilnicam pa si dobro izdelala ozadje in dodala napise in izreze.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja ženska, se bom najprej ustavila pri piti:) - saj ravno tako pa pečem tudi jaz, kje si dobila rp. - jaz iz Slavonskega Broda:))). Res je dobra, za prste obliznit. No čestitke možu - tukaj nimaš ti nič zraven:))). Si pa naredila dve super novoletni, zanimivi in ne bahaj se z novimi izdelki, si rekla, da je kupovanja konec:))). Ampak Tininim izdelkom se pa ne moreš odreč, kajne?. Pozdravček od mene

    OdgovoriIzbriši
  3. Mmhmhm slina do tal in naprej, bi zmazala en kos in pridna za novoletne, ozadja s temi iglicami so superska

    OdgovoriIzbriši
  4. Le kako naj se uprem tako vabljivemu naslovu :). To bo na naši mizi morda že jutri. Hvala.
    Ozadja na voščilnicah so prekrasna. Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  5. predivne čestitke!
    jao sačuvaj komad bureka za mene :D
    izgleda prefino!
    hugs , Fiki
    My little store: Crafty Kitty Cat Shop
    ≽ܫ≼

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja je res njami. Se mi že cedijo sline.
    Krasne so ozadja :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepe voščilnice. Ob pogledu na burek postanem kar lačna.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, fino no. Zdaj ga grem pečt, lačnaaaaaaaaaaaa.
    Aja, nisem še komentirala voščilnic. Ja, super si ju naredila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna ozadja in voščilnici. Burek pa kar skoraj voham že ko samo sliko gledam... Hvala za recept.

    OdgovoriIzbriši
  10. Se mi je kar zdelo, da bom prepozna za burek. :-))) Vse pohvale tvojemu možu. Super zgleda. Na besedo verjamem, da je bil zelooo dober. Voščilnici si pa svetovno naredila. Še posebej všeč mi je tadruga. Hvala za idejo dvojne zastavice in napisa. Ob priliki ti jo "izmaknem". :-))

    OdgovoriIzbriši
  11. joj, tale burek bi zdajle zmazala v šušu .... in krasna ozadja si načarala, vidim, da si spet v turbo pogonu!

    OdgovoriIzbriši
  12. Upam da mi burek boljše uspe kot včerajšnji krofi. Sem delala po tistem receptu s kislo smetano, pa ni bilo o.k. Poročam kako je uspel burek po receptu tvojega moža. Krasna so tvoja ozadja, čisto vsa, ampak še posebno všeč pa mi je zadnja voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  13. Temu bureku rečejo drugače tudi "burek za lene gospodinje", :))) jaz ga obožujem, njami.
    Voščilnici sta čudoviti, všeč mi je tvoj embosing in nanos barv.

    OdgovoriIzbriši
  14. Voščilnici sta mi zelo všeč z belim embossing prahom mi je za odtenek lepša,ker se mi zdi da pride lepše do izraza. Hvala ti za recept,bom probala.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  15. Burek uspel. Ko sem jim povedala, da je za lene gospodinje, so rekli: saj smo vedli, da si lena 😂😂😂

    OdgovoriIzbriši
  16. Uh ne mi delati luštov po hrani na šihtu, prosim :P. Jaz sicer ne maram bureka, ma bom pa posredovla recept sestrici, ki ga obožuje. Zopet nora ozadja. Tole flasanje po papirčkih ti gre super od rok in s tema voščilnicama zagotovo lahko upravičiš nakup. Všečkam 100 na uro :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Zelo lepi voščilnici. Tele iglice so fenomenalne. Recept pa gre v mapo, zagotovo sprobam.

    OdgovoriIzbriši
  18. mmmm burek, tudi jaz ga imam rada :-)) Hvala za recept!

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...