ponedeljek, 20. februar 2017

POMLADNA

Pomladna v sončkasti tehniki.... Tale je baje bolj pravilna, ker moraš poleg sončkaste rezalne tehnike uporabiti še dizajnerske papirje.  V bistvu mi ni važno, ker sem dobila idejo še za pomladno. Tinine marjetice   in venček, ki sem ga razrezala v 3 dele (v rjavi barvi) ter malo zelenja, podlaga pa je že embosiran kupljen papir, deluje kot žamet, res je čudovit tudi na otip...narezan in spet sestavljen ter prilepljen na osnovo.... Sploh ne vem če še obstaja, je bil pa takoj po 2.svetovni vojni :-)).. kupljen v Rayherju...res mi ga je bilo škoda, šparala sem ga leta in leta, drag je bil ko pes, škoda mi ga je bilo rezat...A ni to hecno, človek nekaj kupi, ker je pa drago pa špara, da skor zgnije...Komu na čast????...Adijo babja pamet.



Izzivi:
1. Simon Says - wednesday challenge - Fantastic Florals
2. galerija februar 2017 "Najlepši par"


Druga pa je spet novoletna in to s pravilno tehniko, ki jo želijo v  52CCT - Sunburst Backgrounds Tehnique (novoletna in dizajnerski papir).

Sam obesek - snežinka  je embosiran in "visi" na voščilnici z žebljičkom.

Obljubim da je za danes to vse. Lep večer vam želim.

20 komentarjev:

  1. Očitno sva bili obe usmerjeni v pomlad:), saj sem svojo objavo v galerijo lepila takoj za tvojo. Te tvoje sončkaste so res lepe in ti povem, da sem ravno tak papir (verjetno pa sem ga jaz,glede na starost kupila že po 1.svet.vojni:)))imela tudi v nežno zeleni in rozkasti barvi in sem jih na žalost že porabila, so pa resnično lepi. V glavnem, tako prva pomladna, kot druga za leto 2018 sta čudoviti. Sedaj si pa že toliko opisala tehniko, da bom mogoče še kaj naredila. Lep pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja ja, ti si spet turbi vklopila, še prejšnje objave nisem utegnila komentirati, pa si tu že z novo.
    Teh papirjev se tudi jaz spomnim, no, očitno jih poznamo vse ta stare...
    Pomladana je krasna, res tista prava, čeprav tudi novoletna ne zaostaja. Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kaksne barve! Samo sonce sije s prve voscilnice in da si razrezala Tinin vencek, je super ideja. Se ne bi nikoli spomnila ... Tudi bozicna je cudovita.

    OdgovoriIzbriši
  4. No, lepo za dizajnerski papir. Očitno si ga šparala za to voščilnico. Sicer pa, poznam to, za vse je škoda, za tiste, ko pa ni škoda, pa ne vzameš, ker bi bila škoda, če kaj zamočiš ;) :D :D
    Vidim pa, da tudi ti še vedno polniš škatlo za 2018.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca, ti si pa tale Sunburst čisto zares vzela. Obvladaš ga, ni kaj. Rožice na zgornji voščilnici so prečudovite in naj že prinesejo pomlad, ki jo tako zelo že pričakujemo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna pomladna voščilnica, tudi novoletna je lepa

    OdgovoriIzbriši
  7. Totally gorgeous! So glad that you join the fun over Simon Says Stamp Wednesday “Fantastic Florals” Challenge! Awesome details and design! Super work!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ti pa obvladaš to razrezovanje, sploh mi je nora ideja, da si venček razrezala in prav fajn izpade. Obe si super izdelala. Glede šparanja pa se ti javlja še ena babja pamet :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Obe sta krasni, ampak pomladna mi je še posebej všeč, saj kar izžareva pozitivno energijo, toplino in pomlad, ki jo že komaj čakam.
    LP

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga Mojca, obe sta čudoviti. Super si narezala papir. Zakaj pa šparamo drage in lepe stvari v predalih, pa tudi meni ni čisto jasno. :-))))

    OdgovoriIzbriši
  11. Pomladanska je prečudovita, super si se spomnila tole z venčkom. Tudi druga voščilnica je krasna.

    OdgovoriIzbriši
  12. Prva voščilnica zažiga, pričara že pomladansko vzdušje.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  13. kakšna neverjetna ideja z venčkom, za zapomnit!!! vidim, da to tehniko obvladaš v nulo, si pa pričarala pravo pomlad, fantastična je!

    OdgovoriIzbriši
  14. That's such a pretty holly paper, and the pendant is lovely. Thank you for joining in with us at the Christmas Card Throwdown. Lucinda (DT)

    OdgovoriIzbriši
  15. No vidiš, ta papir si šparala popolnoma z razlogom - tole je všeč, noro všeč :). Marjetice pa so res top kombinacija poleg. Novoletna pa mi je zanimiva pogruntavščina, vsekakor obvladaš.

    OdgovoriIzbriši
  16. That's a beautiful spring card, I love daisies. A great Christmas card too and I like the idea of hanging the pendant.
    Thanks for playing along at Christmas card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  17. Všeč mi je tvoja pomladna voščilnica, rožice so čudovite. In vidim, da ti ta tehnika zelo leži :-)) Tudi praznična je čudovita in lepo sestavljena. Hvala za drugi prispevek za izziv pri Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  18. Jej kako sva si podobne....istega imam tudi jaz v predalu in ga šparam......če so pa tako lepe barve. Zelo lepi voščilnici si izdelal , prva s dragim papirčkom mi je še posebno všeč.

    OdgovoriIzbriši
  19. What a fabulous creation. Thank you for sharing with us at 52 {Christmas} Card Throwdown - Myrna DT

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...