sreda, 15. februar 2017

ŠIVAN PAUS PAPIR




 Pod paus papirjem je narejena podlaga iz štampiljke les in nato pobarvana.

Izzivi:
1. Tina, Vladka - *55.izziv- paus papir (zašita podlaga ter divje vrtnice,ki so odtisnjene na paus papir, pobarvane, nato pa izrezane)
2. galerija februar 2017 "Najlepši par" (kovinska šablona in štampiljka divje vrtnice ter štampiljka besedilo in vijuga)

Saj vem, da boste rekle da sem prekršila svojo obljubo, vendar je nisem in strogo se držim tega...tole ni opravičilo, daleč od tega... ker  nakup pri Tini je čisto nekaj drugega, kot tisto bum brezglavo spletno nakupovanje in "Najlepši par" je bil vedno izvzet iz te euforije. Tina je naša blogerska kolegica s svojo kolekcijo in prav je, da se podprejo taki ustvarjalci, ker je v take stvari vloženo več kot pa v spletne trgovine,  zato bom pri njej vedno z veseljem in nič slabo vestjo nakupovala.

Tole pa je prvi izdelek iz novih šablon "Najlepšega para" : nafržolani okvirji, ki mislim da bodo ogromno v uporabi ter metulji, izrez zate pa je iz prejšnje kolekcije.

Okvir je 3D in je rahlo večji od voščilnice, spodnjo stran sem embosirala z rožicami, prav tako tudi črni spodnji del metulja, zgornji pa sem po malanju, špricanju in ostalem mučenju papirja izrezala. Prav tako je iz istega pobarvanega papirja izrezan napis zate.

Lep dan nas čaka, uživajte.



16 komentarjev:

  1. Všeč! Kje hudirja ti najdeš ideje za vošlilnice? Bo treba priti v tvoje kraje, da vidim če je kaj na luftu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si zašila paus na "leseno" podlago. Lepa je. In jaz te povsem razumem glede nakupa pri Tini in vidim, da si bila takoj navdihnjena. Super.

    OdgovoriIzbriši
  3. Si že uklopila svoj turbo pogon ;) Super voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz te čisto razumem, Tinine stvari so must have.
    Lušni voščilnici si naredila, samo malo osvetli fotke, da bosta še boljš vidni.

    OdgovoriIzbriši
  5. jA, RES JE Tininim ustvarjalnim dobrotam se težko odrečemo. Krasni voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojca - še dve krasni! Hvala za razlago, da Tinini izdelki spadajo v drugo kategorijo, bom lažje prekršila SVOJE novoletne zaobljube vezane z deželo tam daleč, za kamor gredo moji "nakupi" :-) Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako ti je dobro uspelo šivati paus papir, da ni počil. Čestitke! Obe sta zelo lepi. Pozdravček Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  8. vau, samo res, šivan pavs, prav neverjetno ... in pa tale kombinacija z metuljem, popolno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Obe sta krasni. In tile Tinini okvirji so res fantastični. Zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepo si skombinirala obe voščilnici!
    Tile okvirji pa so tudi meni zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepi voščilnici. Tadruga z novim metuljčkom mi je super všeč. Dobro si namučila papir. :-) Nikar se ne opravičuj zaradi zapravljanja. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Obe sta zelo lepi. Pri prvi si se znašla in paus papir zašila na podlago. Tako nimaš problemov, da bi se lepilo videlo, kar nam dela probleme pri paus papirju. Druga z novitetami pa je tudi enkratna.

    OdgovoriIzbriši
  13. Mojca zlata...tale zapis pa si štejem v posebno čast. Iz srca hvala...za pavs mojstrovine pa moj poklon :-).

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala za čudovito idejo, da se šiva tudi paus.....res lepo izpade

    OdgovoriIzbriši
  15. Super si se znašla glede pavs papirja in naredila krasno voščilnico :-))

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...