sobota, 25. februar 2017

NOVOLETNA HIŠKA

in Sunburst Tehnika, ki jo še vedno želijo videti na 52.CCT....meni  pa se kupček povečuje.



Hiška   ...skoraj že malo pozabljena in mini srčki, ki so bili Tinino darilce ob nakupu...vse enkrat pride prav. Hiška je izrezana, prav tako tudi streha, ki sem jo napackala z snegom v tubi. Še napis, ki je šablona, ravno tako   od "Najlepšega para" .
V ozadju je dizajnerski papir (mislim da Rayherjev), ki sem ga narezala od polovice navzgor po sredini in malo zamaknila, tako da belina stopi v ospredje, spodnji del pa so žarki  narezani od leve proti desni.

Izzivi:
1. 52.CCT - Sunburst Tehnique
2. galerija februar 2017 "Najlepši par"

Lep vikend in hvala za vaš obisk.

11 komentarjev:

  1. This is pretty paper and what a cute little path to the door! Great idea.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  2. Love that the sun/starburst fits well in the background. TFS!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale hiška je res malo pozabljena, fino, da si spet osvežila spomin nanjo. Sem ti pa kar malo fauš tvojega vedno večjega kupčka.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res lepa voščilnica, všeč so mi srčkaste sledi v snegu... Si pa res pridna, komaj ti sledim.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidim, da te je ta tehnika čisto prevzela.:-) Uf, na hško sem pa tudi jaz že malo pozabila. Pa tako je lepa! :-) Kupček se ti pa lepo veča. :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Super voščilnica. Samo pravo idejo rabiš pa preprosto izpade fantastično.

    Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  7. Še eno lepotičko si naredila :-)) Hišica je čudovita.
    Zelo sem vesela, ker sodeluješ pri Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  8. oh predivna je!
    mala kučica imala srca!

    OdgovoriIzbriši
  9. Mala kuča puno sreče....poje Miro Ungar. Tvoja hiška lepo paše v besedilo. Voščilnica je čudovita. Lepo da se ti kupček veča, moj je še vedno pod ničlo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Si pa ustvarila pravo zimsko pokrajino s temi narezanimi papirji. In hiška lepo pristoji.

    OdgovoriIzbriši
  11. So sweet! I love the snow on the roof! Thanks for joining us at CCT, April x

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...