četrtek, 30. januar 2020

2 MAČKONA

Še ena stvar iz katere ni izhoda, ko padeš not!!!! 2 nova mačkona

(41 cm)

 
(50cm)
čaoooooo

8 komentarjev:

  1. No ja no... jaz bi padla ven po prvi vrstici tako da moj poklon za te dva cart mačkona :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita sta. Mojca povedati ti moram, da tvoja rumena hobotnica pravkar crta malo dušico, ki je prezgodaj prišla na svet. Starša sta izredno hvaležna, jaz pa ponosna nate in tvojo srčnost. Takoj, ko sem jo zagledala sem jim povedala zate. hvala tudi v mojem imenu. Vse dobro, lep sončen dan Tamara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oooooo...Hvala lepa....to je pa tako lepo slišat!!!! Samo zaradi takih lepih zahval dobim še večji elan za izdelavo le-teh. Ravno ta teden je 1 leto, od prve hobotnice, ki sem jo naredila...čas je da ta teden objavim mojo statistiko...številka je še mene presenetila. Vse dobro želim mali pikici...naj zraste v veliko in zdravo piko!!!!

      Izbriši
  3. Mojca, zlate roke imaš, ki poleg skrbno izbrane volne grejejo male škratke. Fantastična si!!!
    🥇 🏆

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj Mojca, ti si prava mojstrica kvačkanja. Mačkona sta super, ti pa čestitam in se ti zahvaljujem za tvojo srčnost pri izdelavi hobotnic; sem tudi sama imela izkušnjo s prezgodnjim rojstvom pri drugem sinu in ko te spremljam ob kvačkanju hobotnic postanem kar nostalgična......

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna sta ta dva zaspana mačkona.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau, kako čudovita mačkona. Tega sivo roza bi takoj posvojila, pa še dlak ne pušča ;)

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...