petek, 10. januar 2020

SNEŽKO

Tega reveža sem potegnila direkt iz naftalina........ Cifra 2021 se bo obrnila prehitro in če je v škatli suša z novoletkami (ja, lani mi je šlo zelo naknap in sem porabila čisto vse). Mojih prvih 10 za 2021 je tule...



 
Izzivi:
1. ArtMBR - januar 2020 - ZIMA

12 komentarjev:

  1. Tako lepega ozadja pa še nisem videla. neverjetna kominacija dobre stare valovite lepenke in ti hribčki lepih nežnih barv. Najprej mi je to padlo v oči, potem šele snežni dodatki. še snežaku se dobro zdi. Pa še več jih je, se bodo imeli veselo v tvoji škatli. Upam, da se ne bodo stopili do konca leta.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vauuu Mojca, 10 novoletnih voščilnic...kaj si se odločila, da boš letos naredila vsaki dan eno 😱
    Super si!!! Mavrična ozadja so fantastična za tega prikupnega snežaka. Zelo lepo si jih izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo, da te je spet zagrabilo. Krasne hribčke si jim naredila in glede na nasmeh na njihovem obrazu, se odlično počutijo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, to pa je fantastična serija. Tako prikupen snežak in fenomenalno ozadje. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ko naša pride nazaj, pride pa zares. Odlično si začela. Tile snežaki so res pri kopni in ozadje je še bolj krasno. No, jaz imam 5 novih v škatli tako da te teoretično čez vikend lahko še ulovim. Hihi

    OdgovoriIzbriši
  6. bap su slatke!
    snješko je super!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, sedaj sem pa popolnoma prepričana, da smo te dobile nazaj. :-)) Meni so pa letos prvič voščilnice ostale, tako da trenutno vodim za 3. :-)
    Tvoji snežakeci so fantastični. Zelo lepo ozadje si jim naredila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasen snežaček in začetek v letu 2020.
    Vse dobro in dobrodošla vedno med nami nazaj :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Mojca, pa ti si neverjetna - najprej suša potem pa nas zasuješ z objavami in takoj vodiš v prazničnih voščilnicah :P. Res si nazaj! To idejo z valovitko in zasneženimi hribčki si izposodim - si me kupila v trenutku že s samim ozadjem, kaj šele s prikupnimi snežaki :).

    OdgovoriIzbriši
  10. Mojca, vse pohvale, za tvoje ustvarjanje na vseh področjih,
    lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Suše je konec in lepo bo opazovati, kako v škatli raste kupček novih prazničnih voščilnic. Ti sneženi možje so tako prikupni, da bi jih lahko opazoval še in še.

    OdgovoriIzbriši
  12. tile snowyi so pa tako lepi, ta štampiljka je pri meni na listi želja že nekaj let ... vidim, da si nazaj v polnem zamahu, super!

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...