sobota, 18. januar 2020

DARILCA

Še vedno lanska ampak neobjavljena...včasih tudi to pride prav....v izzivu, ki ga imajo na 52CCT je tole ravno pravšnja serija....

/ozadje je špric distres na perla papir, embosing, darilo pa štampiljka , ki sem ga nato ročno izrezala/



 
Izziv:
1. 52CCT - tema "darila" gifts
2. "Najlepši par" - galerija januar 2020 (okvirčki in napis)
 
Lep vikend vam želim!!!

14 komentarjev:

  1. Čudovita darilca in krasna ozadja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti imaš darila itak v naslovu in bi bilo čudno, da nebi imela kaj na zalogi za izziv. Z darilci si lepo poudarila ozadja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Včasih je fino pobrskat med še neobjavljenimi in združit z novimi izzivi. Krasna bleščeča ozadja in darilca. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaaa, tudi meni so všeč ozadja. Sicer pa luštne voščilnice z darili!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ozadja so svetovna in super si se poigrala z darili :).

    OdgovoriIzbriši
  6. Čarobna ozadja ... najbrž so nastala med ustvarjanjem v kuhinji;-) Kaj vse ti zmoreš Mojca - kuhanje, ročna dela, papirčkanje ... vsega po malem in vsega skupaj srčno ustvarjeno tako zelo obilo.
    Kavica, kmalu ... že delam načrte. Ne bom čakala na naključno priložnost, bom vzela stvari v svoje roke - za ljudi, ki so pomemben del mojega življenja!
    Pričakuj ... vabilo, kmalu ;-)
    Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno si jih sestavila. Lepo, da si se nam pridružila pri 52CCT, pridi še. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna ozadja! Lepe voščilnice si izdelala. Ampak, da se ti je dalo ta darila rezati s škarjami! Pridna, kot vedno. :-) Saj sem vedela, da si lansko leto na skrivaj ustvarjala. :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Wonderful, shiny cards! Thank you so much for playing along with us at 52CCT. Rosi x

    OdgovoriIzbriši
  10. Mojca, krasen set voščilnic si naredila in zelo lep paket je na njih :-))
    Zelo sem vesela, da si se nam pridružila na izzivu 52CCT; pridi spet!

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...