petek, 17. januar 2020

MASKARPONE SIR IN MIŠKE

z repkom....pravi naš Lan (3 leta)....danes sva jih pekla, ko sem bila za 2 uri "babi servis".....


RECEPT:
- 2 jajci
- 2 žlici sladkorja + 1 vanilij
- ščep soli
- 250 g maskarpone sir
- 1 dcl mleka
- 1 žlica ruma
- 250 g moke

Po tem vrstnem redu jih zmešam,  pustim maso 30 minut, da počiva na hladnem (vmes lahko naredite pravo hišo in pasjo uto za psa iz lego kock), nato pa v vročem olju spečete. (pečem jih na indukciji na 5)
- dober tek-

9 komentarjev:

  1. O super, res sem vesela tega recepta. Hvala ti. Takoj ko bom babi servis ga preizkusim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca! Moraš? :-) Bere se slastno, tako da sem mi že sline cedijo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Še maskarpone kupim in gremo nad miške. Naslednji teden se bova mastili z Leno. Po moje ti bo hvaležna😊. Sem ji povedala za novo lokacijo dopystovanja in je 😍😍😍. Pozdravček 🤗🤗

    OdgovoriIzbriši
  4. Mmmm, pa še mascarpone je doma.

    OdgovoriIzbriši
  5. Z mascarponejem jih pa res še nisem delala - bove z Mijo šle v akcijo ob priliki :). Hvala za recep. Babi, saj veš da otroci vedo kaj je dobro - Lan je bil zagotovo navušen, ostali pa ljubosumni če jih ni bilo poleg ;).

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi jaz jih še nisem delala z mascarponejem. Vedno z jogurtom. A bom preizkusila tudi te.
    Kako bi sedaj pasala kakšna zraven čaja...mmm...

    OdgovoriIzbriši
  7. Še enkrat se oglasim pod to objavo. Če povem, da so bile miške po tem receptu že 4 na mizi, mislim, da sem povedala vse. Mmmm, njamiii.

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...