četrtek, 23. januar 2020

DOJENČKASTA 2x

Akvarelni papir (Darilnica Klavdija)  perla barvice in širok čopič...takole je nastalo ozadje na v pastelnih 4-ih barvah...svetlo in temno roza ter svetlo in temno modra.  Craft-alnica !!!! Tudi k vam se spet vračam....me je  kar sram, ker sem vas nazadnje obiskala  pred pol leta al pa še kakšen mesec več...

/voščilnica 15,2 x 15,2 cm/

In druga dojenčkasta....srčki so tudi iz zaloge (malo sem jih osvežila z barvo)...hvala Darja ....so iz tvojega paketa izpred 2-h let.....a vidiš kako vedno vsaka podarjena stvar pride na svoje mesto....

 

 
Izzivi:
1. Vesela hiška - *2* izziv - Nekdo se je pravkar rodil
2. "Najlepši par" - galerija januar 2020 šablona krog ,kvadrat,čestitke, štampiljka punčka je!)
3. Craft-alnica - *252. izziv - pastelno
4. Dream Valley - *217 - pikice (spots or dots)
 
Lep dan vam želim!!!
 

20 komentarjev:

  1. Ojla Mojčica, zdej pa res delaš s polno paro😉, kmalu bo zaloge za izvoz😂. Luštni obe, mi je pa druga "padla v uč"- ker je drugačna. Pa še pohvale, da tolkim izzivom zadostiš😊. Lp Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. HUDOOOOO obe voščilnici sta fantastični tako po barvah kot po idejah :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita dobrodošlica dojenčici! Zelo mi je všeč ozadje. Tudi postavitev je všečna. Hvala, ker si prišla na obisk v Veselo hiško. :-)
    Zelo lepa pa je tudi druga voščilnica s krasnim vozičkom v srčku.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo kjut voščilnici v pastelnih barvah.Hvala , da se igraš z nami na Dream Valley izzivu. Lp, Neva

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca, tebe nekaj časa ni, ko pa vrneš ... prideš s polno paro in neverjetno energijo.
    Hvala za navdih, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. uu čudoviti sta, kr sta malce drugačni...lepooo

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo kako si bila zopet pridna. Fantastični voščilnici si pripravila za novorojence!

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Mojca, da si le nazaj. Zelo smo te vesele in tudi pogrešale smo te. Vse, tvoje prelepe izdelke in pa hudomušne komentarje.
    Krasni voščilnici si naredila. Lepo si uporabila naše zahtevane barve, pa tudi zelena je prav posebno lepa.
    Hvala ti, da si se nam pridružila v Craft-alnici.Pridi spet. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  9. Obe sta čudoviti. Hvala, da si se nam pridružila tudi v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tudi za sodelovanje pri CRAFT-alnici, kjer sem v tem mesecu gostja.

      Izbriši
  10. Ma ,pridna babi Mojca ! Obe sta ljubki in prisrčni, vsaka v svojih barvnih tonih. Uživamo vse ob ustvarjanju dojenčkastih voščilnicah, kajne ? In hvala, da nas večkrat obiščeš v Veseli Hiški! Smo te zelo vesele. Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  11. Mojca, super da si nazaj, z akvarelno tehniko si se odlično znašla tudi v pastelnih barvah. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasno igranje z barvami. Obe sta nežni in vsaka zase tako posebni. Hvala za ponovni obivk v Veseli hiški. Pozdrav Janja

    OdgovoriIzbriši
  13. Both these cards are very pretty! Your colours are gorgeous! Thanks for joining in at Dream Valley Challenges.

    love Mags B x

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo lepo voščilnico si naredila :-)) Krasno si uporabila vse zahtevane barve.
    Vesela sem, ker s sodeluješ na našem izzivu CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...