četrtek, 9. januar 2020

PUNČKAST ALBUM

Pri tako prijaznih komentarjih dobrodošlice ne moreš drugega kot....akcija!!!! Hvala.....prijetno vas je bilo brat....

Punce iz Vesele hiške so me čisto okupirale...lotila sem se albuma za tamicene v obliki oblekice. Kroj prilagam . Sama sem si ga prerisala na trdo folijo in izrezala, tako da imam mušter vedno pri roki. Rezalo se je na veliko...


/velikost albuma je 22x20 cm/
 








/skica je potegnjena iz pinteresta/
 
Izzivi:
1. Vesela hiška -*2.izziv - Nekdo se je pravkar rodil
2. Najlepši par - galerija januar 2019 (šablone kvadrati, ovali, sonce, marjetica, mašnica,  štampiljke žirafa, slonček)

12 komentarjev:

  1. Jeej, Mojca je zopet v vsem svojem elementu in napada z objavami :) :) .)! V glavnem, šjora obvladaš - tole je tako všečno, da si mi takoj dala idejo kaj bom naredila za eno fejst bejbiko, ko bo upihnila 1 svečko... Fantastičen projekt!

    OdgovoriIzbriši
  2. Očitno je bilo treba "zgraditi" Veselo hiško, da smo te prebudili iz zimskega spanja. :-) Krasen album si prispevala v galerijo. Lepo si okrasila platnice in notranjost. Hvala za mušter. :-)
    Objem, Sonja

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, kako čudovit albumček. Fantastična inovativna oblika in krasni papirji. Vesela sem, da si nazaj v formi in seveda, da si se nam pridružila v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vsaka vzpodbuda pride prav za ustvarjanje. Takšnile albumi in podobni projekti se na prvi pogled včasih zdijo enostavni, ampak vem iz lastnih izkušenj, da je vloženega kar precej dela preden vse štima.Dodala si ravni prav okraskov.

    OdgovoriIzbriši
  5. vau, vidim, da si spet v svojem nekdanjem pogonu, super, da si nazaj in tole je mojstrovina.

    OdgovoriIzbriši
  6. Wau, kako lep spomin za majhno štručkico. Res veliko truda vloženega v album. Vesela, da smo te vzpodbudile k ustvarjanju . Lepo, da si galerijo Vesele hiške okrasila s to mojstrovino. Pozdrav Janja

    OdgovoriIzbriši
  7. Oh kako lušten album si naredila. Tole so marali prsti fino boleti. Rezanje na roke toliko Listov in kartona ni mačji kašelj. Hvala za kroj.
    Se strinjam z Jernejo, da si zopet v svoji bojni poziciji in delaš na polno 😉

    OdgovoriIzbriši
  8. OOooo, kako lepo! Bi pa kar prepisala Sonjin komentar, tako popolno je sestavila besede in zajela moje misli! Mojca, ostani turbo, tako lepo te je brati in občudovati tvoje mojstrovine.
    En velik objem od mene do tebe, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga Mojca tole je pa super album ! Krasna ideja in izpeljava fantastična! Sem pa res vesela, da smo te spodbudile k ponovnem ustvarjanju... Se vidimo kmalu spet in hvala, da si nas obiskala v Veseli hiški.
    Objem, Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  10. No vidiš, sam da prideš ba sceno, narediš ta velik vesele vsem, pa še ponudiš nam na ogled super stvarco. Dobra, neee odlična si. Kolk si jih to "našniclala"? Bom verjetno kdaj uporabila😂. Pozdravček in objem Andreja

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...