ponedeljek, 20. januar 2020

ZLATA SMREKA

z darilci in omelom od "Najlepšega para" , zlat embosing štampiljke smreka...okvir pa je narejen z alkoholnimi inki na yupo papir , nato pa prelepljen z širokim lepilnim trakom ...(lanska voščilnica)


 
Izzivi:
1. "Najlepši par" - galerija januar 2020 (štampiljka in šablona darilo, belo omelo in krog)
2. ArtMBR - zima - januar
3. 52CCT - tema "darilo" (gifts)
 
Lep dan vam želim!!!

9 komentarjev:

  1. Ooo čudovito okroglo voščilnico si naredila. Lepilni trak da svojevrsten pečat :-) .

    OdgovoriIzbriši
  2. Zahvaljujem se ti, da si svoj venček, poln različnih tehnik in dodatkov, obesila tudi k meni. Najbolj me je pritegnila omela. Sem pa kar nekaj časa potrebovala, da sme si nekako predstvaljala kako j eto veliko. Najprej mi je delovalo, kot venček za na vrata. Super.

    OdgovoriIzbriši
  3. I think this is so pretty, love it!

    OdgovoriIzbriši
  4. What a lovely Christmas card that combines many traditional shapes of the season--mistletoe branch, wreath, tree, and gift boxes! Thanks for linking to 52 CCT's gift theme challenge! Becca/DT

    OdgovoriIzbriši
  5. I love your wreath especially on this card - such pretty colours and shades. This is such a versatile card shape, so many varieties you couold make with different details inside and on the wreath. Thanks for sharing with us at the 52CCT this week.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovit venček. Lepo si ga okrasila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovit je tvoj venček ! Hvala za inštrukcije, tole z lepilnim je nekaj novega in zanimivega. Omelo si pa že nekaj časa ogledujem in res je super šablona.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tako zelo mi je všeč druga fotografija, na katero si ujela zlat sončen žarek - posebna dodana vrednost tvojemu očarljivemu venčku, vejica omela pa ... me je spodbudila, da ti pošiljam en velik objem.
    Hvala, ker si se nam pridružila v izzivu na blogu CCT, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. Mojca, tudi tale okrogla praznična voščilnica je zelo lepa :-)) Adventni venček z darili ...
    Hvala, da si se nam pridružila na izzivu 52CCT!

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...