torek, 28. januar 2020

EMBOSSED IMPRESSIONS

za izziv na 52CCT ....video za izdelavo je tule ....te tehnike sem se lotila  prvič.....naša si je najprej izbrala "najlažji" motiv.... šablono snežinko , po embosiranju pa   odtisnila štampiljko ....Sem napisala da je to najlažji motiv....figo friško....najtežji!!!!....po ne vem koliko preizkusih je bilo srebrnega prahca več drugje, kot na teh tankih obrobnih črtah...eno si upam pokazat, ker je kolikor toliko uspela....


 
 

Moj najboljši prijatelj zadnje čase je akvarelni papir, perla akvarelne barve in debel čopič...za ozadja...

Izzivi:
1. 52CCT - embossed impressions (reliefni odtis)
2. "Najlepši par" - galerija januar 2020


14 komentarjev:

  1. Naša je zbrala super motiv. Je pa prah bil tudi pri nas povsod in tudi nekaj ponečedkov je romalo v koš.
    Hvala, da si se nam pridružila pri 52CCT, Goga

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti naša, pol praviš ne izbrat "najlažjega" motiva, ki sem ga imela tud sama v mislih? :D Tvoja izvedba je prav krasno izpadla. No mogoče, če mi uspe se spravit iz postelje do konca tedna... pa kaj pokažem. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Se kar smejem, ko ugotavljam, da tudi drugim ni tako enostavna tehnika. Je enostavna, ampak izpade ne vedno tako, kot si zamisliš. Si pa dodala odlično akvarelno ozadje in še dva lepa rdeča dodatka.

    OdgovoriIzbriši
  4. No, če pa "naša" pravi da ta motiv ni enostaven, je bolje da se ga sploh ne lotim... pa je bil v mislih... Meni je tvoja stvaritev všeč, tako v barvah kot v izvedbi tehnike :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno je tole videti, verjamem pa, da pot do tega ni lahka, se raje sploh ne lotim.

    OdgovoriIzbriši
  6. No, jaz bi rekla, da "za našo" ni noben oreh pretrd.Kajti tudi tega si uspešno potrla.
    Tvoje embosiranje je videt super, saj je voščilnica prav fantastično izpadla. Angelček v rdeči obleki jo samo še dodatno oplemeniti.

    OdgovoriIzbriši
  7. A ne, da ni tako enostavno. Tudi sama sem se lotila, pa nisem zadovoljna, zato raje ne pokažem :) Kakorkoli, ta snežinka, je enkratna in ti je lepo uspelo. Pa tudi ozadje je enkratno.

    OdgovoriIzbriši
  8. Drži, da s temi prahci ni lahko :). Tebi je lepo uspelo in voščilnica je krasna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. so there was a few of us found this as a new challenge! for me it was fun to experiment! I think the challenges this month certainly did challenge me too!!! thank you for playing at 52cct . Netta

    OdgovoriIzbriši
  10. Rezultat te tehnike je res fantastičen. A mislim, da se mi tega v tem trenutku ne da preizkušati. Preveč gužva na vseh področjih...

    OdgovoriIzbriši
  11. oh mais qu'il est chou cet angelo, une adorable carte joliment mise en scène, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  12. Hi, hi, ni tako enostavno kot se bere, kajne?! Vem iz lastnih izkušenj, samo da se je pri meni vse svetilo roza :-)))
    A učinek pri tebi je nadvse imeniten in tako lepo si združila snežinko z dobro vilo. Všečno, zelo!!!!
    Komaj čakam tvoj naslednji odgovor na zadnji izziv, ker - letos imaš krila, Majda

    OdgovoriIzbriši
  13. Mojca, krasno si se poigrala s tehniko "embossed imressions" in naredila čudovito snežinko :-)) Lepa čestitka!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši

VONJ PO POLETJU

 Sem si ga prav zaželela....sladoled namreč....dobesedno lovim zadnje minute   v izzivu  The Male Room  - *184. izziv - hrana ali pijača.......