četrtek, 16. januar 2020

ŠTRUKLJI - DOMAČI

Domači skutini štruklji....Vsake toliko časa prav pašejo. Tole gre v skrinjo, 7 kom pa je danes  že veselo čofotalo  v polovici vode in mleka .....



VLEČENO TESTO:

- 200g bele moke
- 50 g pirine moke
- 250 g ostre moke
- 1dcl olja
- 3 dcl vode
- ščepec soli

Zamesiš testo... Vedno ga dam na pomokan krožnik, testo namažem z oljem in pokrijem s  prozorno  folijo ter pustim čez noč v hladilniku.
NADEV: 250g skute, 250 g domače smetane (navadne ali pregrete), 2 jajca in svež nasekljan peteršilj.

Za prilogo h omakam, pa so moji vedno takšni:

Štruklje narežem  na 20 cm, na kos alu folije dam malo olja in posipam z drobtinami, nato pa vanj zavijem kos štruklja ....Soljen krop, 30 minut narahlo vrejo, potem pa jih samo odvijem in na krožnik.....pripravljeni na brzino.

-dober tek-

6 komentarjev:

  1. Oo Mojči si me spomnila, da jih res dolgo nisem nardila. Bo treba v akcijo, recept za testo mava pa enak, men ga je zapustila tašča.
    Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  2. Omnomnom, tole je moja najljubša hrana. Nikoli se jih ne moreš naveličat. Takšnih ali pa ajdovih. Božansko, vidim da morm pridet kj na obisk :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Za to bi se pa splačalo odpeljati do tebe. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Očitno sva bili istih misli ta teden - tudi pri nas so bili v petek na jedilniku - tokrat z borovnicami :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca nad tvojimi recepti sem vedno navdušena in jih zelo rada ne le preizkusim ampak potem tudi redno uporabjam. Je že sprintan. Naredim kmalu.

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...