petek, 7. februar 2014

FIMO DELAVNICA - ZAPESTNICA

Delavnica iz fimo mase - tema - zapestnica, malo makrameja, vrtnice, barvanje,..skratka vsega po malem. Nastala je ta zapestnica.

Ko jo sedaj gledam, vem da bi lahko naredila drugače, boljše - najbolj zanimivo je na delavnicah to, da se vedno počutim kot začetnica, imam tremo,  grozno mi je, če me kdo gleda v prste, kako delam.

 Doma pa steče kot po maslu.Sicer pa delavnice niso zato, da domov odneseš vrhunski izdelek, meni je važno to, da odnesem ogromno znanja, ki ga doma še nadgrajujem in povezujem z več delavnicami skupaj , samo tako lahko nastane MOJ izdelek - unikat.



 
Tokrat pa ni bilo domače naloge - bo, obljubim, ideje so, samo za fimo si moram vzeti več kot 1 uro časa - na živce mi namreč gre, če izdelka isti dan ne dokončam.
 
Hvala za obiske in komentarje. čao

6 komentarjev:

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...