sreda, 12. februar 2014

HUDA MRCINA

Vedno sem si želela, da bom enkrat - ko bom velika- šivala tudi igrače, še posebno punčke so mi zelo všeč. Jih namreč zbiram. Enkrat tudi pokažem svojo  zbirko mojih pup.

 Ta je prva mrcina, ki je prišla k hiši - tigrasta mačka. Je za vzorec, da vidim, če sem sploh nadarjena za te stvari. Če ne, dam takoj "obrt" nazaj in se posvetim raje šivanju oblačil. Joj, tudi te objave še čakajo.

Ta moja mrcina je  sestavljena  iz treh  nafilanih delov, obraz je izvezen in oči - dobro, da obstajajo plastične. S tem so vedno problemi - eden prevelik, drugi premajhen.




To je to za danes, po odzivu bom pa videla, ali se lotim še kakšne ali ne. Hvala za obiske in komentarje - take v plus in take v minus - vsi so dobrodošli. (taki v minus včasih še bolje, ker potem lahko še kaj popravim) čao

10 komentarjev:

  1. Super je. Nekaj v tem stilu sem videla v enem centru razstavljeno v avli, mam slike in je v košu probaj. Sedaj pa tja roma še tvoja verzija :).

    Mogoče samo ena pripomba- proskusi z malo bolj srčasto obliko glave, drugače je pa tale nasršena tigrica fenomenalna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Glede glave imaš prav, se vidi, da je preveč štirioglata. V drugo bo šlo lažje, pri deseti bo pa mašina kar sama delala. Hvala čao

      Izbriši
  2. Ma hudo dobra mačka :)
    Super igrača in tako dober smrček ima
    Mojca, vedno me presenečaš
    in to mi je pri tebi tako všeč
    le tako nadaljuj
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. teško je radit sa takvim materijalom ali jako ti je dobro ispalo i nemoj odustajati, možda samo aako baš toliko želiš da bude isto više se zadržati na tome i biti će to sasvim dobro,
    Praksa je bit šivanja, što više radiš i šiješ bude svaki put bolje i ljepše..
    A meni se i ovo jako sviđa, super mačka
    lp Klaudija

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ti je uspela ;) se strinjam, vaja dela mojstra, zato kar nadaljuj ;)
    Lp, Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobra mačka! Po mojem lahko kar nadaljuješ v tem stilu :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tako je dobra, da ji lahko narediš še nekaj prijateljic :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. ooo kako huda muca :-)) Zelo lepo si jo sešila!
    Veliko sem zamudila pri tebi, a vse bom nadoknadila!
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  8. Ni dvoma, da si nadarjena. Še sreča, da nisi uporabila risastega vzorca, bi ti jo živalski vrt zaplenil in odpeljal k Rožniku. :o)

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...