nedelja, 2. februar 2014

KVAČKANA VAZA

Kvačkana vaza ali pa obleka za keramičen lonček . Vse skupaj je potopljeno v stopljen sladkor.
S tem sladkorjem je pa tako. Preden sem pogruntala razmerje, me je sprva vse minilo, da bi potapljala izdelke vanj. Če ga daš preveč se sladkor kristalizira in se na izdelku pozna in pride zelo grdo. Če ga je pa premalo, potem se pa ne strdi. In rešitev. Na telefon in "mami povej!!"  - najbolj enostavno (se pravi, da nisem sama kaj preveč razmišljala).

 Na pol deci vode damo 2 žlici sladkorja - ko zavre in se sladkor stopi samo polijemo in polivamo tudi, ko se strjuje. Vmes lahko oblikujemo. Če pa nam oblika ni všeč, samo preprosto pod vročo vodo in ponovi vajo.

Ker pa je sama vaza enobarvna in preveč monotona jo prijavljam na #26. izziv http://izazoviislatkisi.blogspot.com/.



 
Lep pozdrav in hvala za obisk.




6 komentarjev:

  1. Krasna je
    in vsestransko uporabna,
    vanjo daš malo čokolatinčkov in že je valentinovo darilo
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožujem kvačkarijo ;) ti prav zavidam;) super vazica ;)
    LP, Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti pa res obvladaš kvačko - Vsaka ti čast :)! Moram psredovati mami tole razmerje s sladkorjem- ona se ponavadi igra kar s "štirko".

    papa

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro ti gre od rok tole cukranje :-) Vaza mi je zelo všeč. Vedno pridna Mojca :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. super je tole in hvala za nasvet, če kdaj kaj takega - slučajno - naredim.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je. In povsem v mojem kvačkarskem stilu. Super nasvet. Jaz sicer uporabljam štirko.

    Hvala, ker se tudi ta teden igraš z nami na Izazovi i sladkiši.

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...