torek, 11. februar 2014

SHAKER VOŠČILNICA

Moja prva shaker voščilnica. Ker vsebuje žepek in v njej srčke jo prijavljam :

1.  Vladki in Tini na #22.izziv - Ko me inspirira    http://ustvarjalnaskrinja.blogspot.com/ ,

2. #27.izziv - eno srce http://izazoviislatkisi.blogspot.com/,

3. http://just-hanna-stamps.blogspot.com/ in

4. http://milkcoffeechallenge.blogspot.com/.






Pa lep srčkast pozdrav.

10 komentarjev:

  1. Super je ta tvoja shaker-ca ;)
    Lp, Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  2. svaka čast na ovome, divno kao i uvijek,
    Hvala za posjeti mom blogu i također mojoj prijateljici, i drago mi je da si ostala i dalje s nama, zahvaljujući Oldpunci i Tamari, divnim osobama, i ja sam na početku kaskala polako ali kreativnost mi neda mira i jednostavno volim ovaj svijet gdje ima jako divnih blogera koji će nas i saslušati kad nam je teško i pitati za nas kad nas nema ..
    Bez obzira na jezik, sporazumijemo se svakako, iako ni google translate nije baš nešto kad prevodim neki tekst zna se što je pisac htjeo reći, povežemo sami..
    I sama sam rodom iz Pž kao i moja prijateljica i baš mi je drago eto da i poznaješ još nekoga otamo i što tako si naućila jezik..ide ti sasvim dobro..
    Puno te pozdravljam i želim ugodan dan, nadam se bolji nego kod mene, za sad ne pliva nam kuća, nadamo se da i neće, ali djecu nisam mogla poslati u školu jer se cestom ne može, čak ni auto kamoli mi pješke..
    lp Klaudija--hehe sorrry za dugačak komentar

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštna in zanimiva. Ravno prava za naš aktualni srčkast izziv na Izazovi i sladkiši.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca, tvoja voščilnica mi je zelo lepa. Super si naredila shaker žepek. Hvala, ker si se nama ponovno pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo kako čudovito čestitko si naredila :-))
    Hvala, ker se igraš z nami pri "Izazovi i Slatkiši" in pri MilkCoffee!

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...