torek, 18. februar 2014

ŠIVILJSKI TEČAJ 3 - TIGER OBLEKA

Zgoraj telirana, spodaj pa  na preklop. (jesenska, spomladanska). Nikoli nisem marala oblek, sem pa šele sedaj prišla do spoznanja ZAKAJ??? Nobena ni ustrezala meni, moji konstrukciji. Sedaj jih imam in jih z užitkom nosim. Pri tej mi je pa blago za dol past.




Pa lep dan še naprej. Hvala, ker se oglasiš pri meni. čao




6 komentarjev:

  1. Šjora ki si staknila tole blago? Je res NORO dobro sploh na tejle oblekici - a šivaš tudi po naročilu? Se takoj postavim v vrsto za takole oblekico :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sorry, ampak šivat za druge si pa ne upam. Če ga pri mojem blagu kaj kiksnem, potem ali rešim ali pa porabim za kaj drugega. Pri stranki pa to ne morem naredit. Mogoče enkrat, ko bom velika...

    OdgovoriIzbriši
  3. Sploh nimam besed. Super pridna si. Morda bi s tako obleko prepričala tudi mene, da jo oblečem :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Zdaj razumem zakaj ustvarjaš na 45 m2 ;) tolko hobojev imaš in v seh rasturaš ;)) obleka pa ti je super uspela, lep kroj in fenomenalno blago!!!

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...