torek, 4. februar 2014

KVAČKANI GORENJSKI NAGELJNI

Nageljne sem "namontirala" kar na plastične osnove, ker ne bi prišli tako do izraza, če bi jih nalepila na palčke (svilene nageljne bom uporabila ... bodo že prišli kaj prav). Nageljni niso delali "potapljaškega tečaja" v sladkorju, ker je njihov izgled bolj naraven.





 

Tole je mušter za nageljne:


Tole je pa še obljuba Ne-Ji  : NARCISE. Sicer je problem v tem, da sem jih delala malo po svoje, malo po teh dveh shemah. Ne-Ja - upam, da bo mami uspelo (najprej dobit štrom v hišo, potem pa prijet za kvačko).





Pa lep  večer  in hvala za obisk.

16 komentarjev:

  1. Hvala - zlata si :). Posredujem naprej, bo pa dobila ko bo.

    Nageljčki so mi še bolj všeč, kot narcise - to je res fenomenalna ideja za gospe, ki znajo cenit ročno delo.

    papa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za vašo skrb, elektrike še ni, do službe sem pa prišla, da vsaj tukaj lahko pogledam.. zaenkrat ob sveči pa tudi ni volje za kaj takega delat, pa roke so mrzle in enostavno ne gre..

      Izbriši
  2. Super so ;) občudujem tvoje ročne spretnosti ;) Prav danes me je kolegica vprašala. kdaj bom imela čas. da začneva s prvo uro kvačkanja :)
    Lp, Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  3. Boš odprla cvetličarno? :-) Res si hiperproduktivna. Komaj te dohajam s komentarji :-) Nagelni pa zgledajo res naravno brez potapljanja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cvetličarna - dobra ideja, čeprav je moja želja butik z vsemi mojimi stvarmi + šivala, štrikala in kvačkala bi za prav micene otroke . Zaenkrat je to samo pobožna želja, ker lažje delam, kot pa računam, se pravi, da bi bil to butik, ki dela zastonj. Koliko časa bi obratoval, je pa vsakemu jasno. čao

      Izbriši
  4. O kako lepo
    cvetlični aranžmaji v tej zimi
    kar popestrijo in preusmerijo moje misli
    na lepše stvari
    super
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasni izdelki. Prav zanimivi so tile nageljčki :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi jaz delam nageljčke , a kvačkam tudi listke - so brez plastike .
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  7. Kje pa kupite plastične nastavke za nagelj?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V cvetličarni kupim umetne nageljne, cvet odstranim, na steblo pa prilepim kvačkane nageljne.

      Izbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...