sreda, 19. februar 2014

ŠIVILJSKI TEČAJ 4 - KOSTIM MALO DRUGAČE

Po nekaj narejenih izdelkih so bile moje ambicije malo večje. Zakaj jakna z navadnim ovratnikom, če je lahko  ta malo drugačen. Rokavi - navadne zna narediti vsak. Poskusila sem - navdušena sem bila, ker je uspelo.

Krilo (do kolen) - to pa je bila prigoda. Seveda spet iz ostankov. Ampak zakaj. Ker sem prvo  z vzorcem zažgala - ja prav ste prebrali. Očitno sem mislila, da sem že profi in sem junaško plesala z likalnikom in tako mojstrsko zažgala oz. stopila  zadnji del, da je pol riti gledalo ven (še zdaj mi ni jasno,kako mi je to uspelo.Očitno sem še drugačen mojster).   Znajdi se -misli,  reži, kombiniraj z blagom, ki je ostal od jakne  in .... to je moj kostim.   Na napakah se učimo.

Priznam pa , da sem se najprej fino zjokala, blaga namreč v trgovini niso imeli več. Inprovizacija - zaradi traparije.






 
Hvala za vaš obisk in še posebno za vaše  komentarje. čao
 
 



5 komentarjev:

  1. Ti si mojstrica očitno v vsem česar se lotiš - pa četudi je to zažiganje blaga :). Vseeno ti je super uspel tale kostimček malo izven "regelcev". komaj čakam nadaljevanje!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si rešila nesrečno likanje. Te čisto razumem, da si se zjokala, saj se je meni podobna nesreča zgodila, ko sem likala sako. Še zdaj ga imam v omari - v spomin in OPOMIN :-)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako spretna in iznajdljiva si,
    ja kakšne pripetije se pa rade pripetijo ravno, ko to ni potreba, a vse je za nekaj dobro-ne?
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Super si se znašla ;) si me pa nasmejala, super vse opišeš ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. mojca, ti si tako in tako "deklica za vse"! tvoje roke so čarobne.
    krasno je izpadlo!
    lp

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...