ponedeljek, 24. februar 2014

ŠIVILJSKI TEČAJ 6 - POLETNI KOSTIM

 Telirana obleka v moji naj barvi - črno-bela kombinacija. Tokrat kroj brez rokavov. Je bila pa ta obleka res izziv, ker je na zadnji strani bilo potrebno našiti 50 cm dolgo zadrgo (do riti). Tolikokrat sem jo podrla in ponovila vajo, da sploh nisem več štela. Imela sem samo dve izbiri - da vztrajam, ali pa da razkazujem cel hrbet, pa še kaj drugega zraven, kar se nahaja pod njim. Ampak sem jo zašila.

 
Za zraven pa še jakna brez gumbov v patchwork tehniki.

 
Hvala za obisk in komentarje. čao

10 komentarjev:

  1. Ta tečaj se je pa izplačal
    saj imaš že celo kolekcijo in preskrbljena si za vse letne čase.
    Ta oblekica mi je zelo všeč
    tudi sama imam rada črno-belo kombinacijo
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. S takšno kombinacijo res ne moreš zgrešiti - itaq pa pa po tem tečaju še bolj "razturaš" s šivanjem :). Si gvišna, da je bil samo 60 urni? Meni nebi nikoli uspelo tako hitro osvojiti toliko zanja v takni kvaliteti - CARICA si!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žal Jerneja, samo 60 ur - individualno dve učenki.

      Izbriši
  3. Izredno lepa obleka in jaknica. Odlično ti gre šivanje! Kam si pa hodila na tečaj?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Privat k eni starejši /75 let) gospe, ki je krojač - inštruktor že 50 let. Živi pri nas v NM. Učila je po celi bivši Jugoslaviji in res raztura šivanje. Še zdaj se tako modno oblači, da ne moreš verjet. Tečaj smo obiskovale dve udeleženki in zato se ni bilo problem posvetit vsaki maksimalno (brez volje in želje pa itak ne gre nič)

      Izbriši
  4. lijepa haljina i jaknica, baš mi se sviđa , super si ti to uradila..lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Lušten kostim...sama ne šivam...mi mama ni pustila do stroja, je raje kar sama zašila. Mogoče se bom kdaj lotila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Ujej celo arderobo si boš zašila, bravo zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Direkt za na modno pisto! Tale oblekica je res pravi cukerček :-) Približno vem, kaj pomeni šivati zadrgo. Nočna mora :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super kostimček ;) lepo blago si uporabila ;) volje za učenjem novega, pa pri tebi ne primanjkuje ;)

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...