četrtek, 6. februar 2014

SRČEK V SRČKU

Še vedno sem v srčkih. Tokrat v quilling tehniki. #22.izziv  ko me inspirira,  je res zabaven, zato to voščilnico srček ponujam na  ogled http://ustvarjalnaskrinja.blogspot.com/.

- plastična šablona Mini flower frenzy
- Syzix  šablone srček
- distress blazinica
- štampiljka napis
- quilling rožice domače izdelave





notranjost (daleč od perfekcije ampak vsak začetek je težak, volja je pa močna in to je glavno). Izrezala sem samo manjši srček, ga osenčila z distressi in okoli njega natapkala po plastični šabloni Mini flower frenzy - srčke)


Lep večer vam želim. Hvala , ker me obiščete. čao

6 komentarjev:

  1. Krasno srce/voščilnica
    in prečudovit venček rož okrog oblike
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Zopet ti je super uspelo združiti več tehnik ;) Mojsterca ni kaj ;)
    Lp, Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je tale tvoj srček :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti si pa res mojstrica izdelovanja rož, pa naj si bo to iz papirja, s pomocjo kvacke in se kako. Prav fajn je tale srcek.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita voščilnica in prekrasne rožice.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo! Tole je bila prva tehnika na katero sem naletela pri papirčkanju in še vedno jo rada vidim. Res si super tole skombinirala in hvala, ker si se nama pridružila!

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...