sobota, 15. februar 2014

ŠIVILJSKI TEČAJ 1 - ZIMSKA JAKNA

Takole - tudi šivanje je prišlo na vrsto. Nastalo je 11 objav na temo šiviljski tečaj.  Po opravljenem 60 urnem tečaju je nastalo kar nekaj izdelkov. Pri tečaju sem imela nekaj pogojev (to sem si lahko privoščila, ker smo bile samo 2 tečajnici ). Naučiti se moram:

- zimski plašč,
- podložena jakna,
- kostim, kot se šika,
- krilo brez pasa,
- hlače,
- telirana obleka.

Kako mi je uspelo, boste presodili sami. Lahko pa rečem, da sem se naučila VSE. So bile pa domače naloge zelo izdatne. Te sem si nalagala sama, ker brez kilometrine in veliko TAKOJ narejenih izdelkov se ti znanje ne vsede. Pozabiš in potem lahko žvižgaš za strojem. Sicer je pa ta sistem dober pri vsaki stvari.

Moj prvi izdelek je bil zimski kratek plašč. (ruski ovratnik, gumbnice malo drugače - na zanke)




 
Debela jakna - jopica na zadrgo, krojena na reglan rokav in črno čipko kot obrobo.


 
Nisem verjela, da mi bo uspela ta težka konfekcija ampak ob dobri  mojstrici  in moji volji ter želji se vse da. Iz izdelka v izdelek je šlo lažje, pridobila sem ogromno samozavesti  in pri določenih krojih  sem si že upala  malo improvizirati.
 
Hvala za vaše mnenje in obisk. čao
 
 


9 komentarjev:

  1. Odlična učenka
    in mislim, da si lahko ponosna na teh 60 ur,
    ma šivala si že prej, ne?
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne Tamara nisem šivala, vsaj konkretno ne. Kakšna malenkost - obroba hlač, kakšna uničena zadrga, oblačil pa ne. lp

      Izbriši
  2. Bejba pa ti si genij! Čese vse ne obvladaš :). Jaz pa šivalni stroj sva prijatelja samo toliko, kot je potrebno za hlače zarobit kakšno stvar zožati, ma pri krojenju in šivanju oblek pa sem obupala že zdavnaj. Vsaka ti čast za izdelke po samo 60h tečaju!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sploh ne morem komentirati, ker samo usta odpiram in se čudim. Pa ti si genij! Oba izdelka sta čudovita.
    Nekoč, še v gimnaziji in pozneje, ko sta bila otroka mala, sem tudi jaz veliko šivala. Tudi krila, hlače in jaknice, pa večino oblačil za mala dva. Zadnje čase pa samo tu in tam zarobim in zakrpam kakšne kavbojke :-(

    OdgovoriIzbriši
  4. Super, komaj začela in že šivaš gumbnice na zanke ;) vsestranska ni kaj ;) se že veselim naslednjih objav ;))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ujej začetica pa kr tkole? Bravo, enkratni izdelki ( jopo bi takoj posvojila ;-) )

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...