četrtek, 20. februar 2014

SKICA - POSTAVITEV


Tokratni  #102. izziv  http://craft-alnica.blogspot.com/. Kratko in jedrnato. Tako, kot zahtevajo.




 
Pa hvala za obiske in komentarje. čao






12 komentarjev:

  1. Zelo lepo si uporabila skico,
    voščilnica je čudovita
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti si pa res neverjetna, kako hitro gredo tebi zadeve od rok. Jaz sem komaj uspela videti, kaj sploh novi izziv je :) Fino si se znasla s postavitvijo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super voščilnica ;) prav že kliče pomlad ;) všeč mi je vijolična barva ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca, spet si na prehitevalnem pasu :-) Jaz se šele čudim izdelkom, ki so jih pokazale punce, ti pa že lepiš svojega na izziv! Ideje ti res sekajo 100 na uro :-) Voščilnica pa je zelo lepa. Super si kombinirala papirčke.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti si res na prehitevalnem pasu :). Super pmladno voščilnico si prirpavila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Wwwauuu Mojca...tole je pa zeelooo lepo. Ton v tonu je meni zelo všeč. Pikice...pikice pa naredijo voščilnico zelo posebno. Takšno voščilnico za svojih 41.-tih bi bila zelo vesela. Upam, da bo prejemnik vesell!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zanimivo, kako si interpretirala skico. Na prvi pogled ni prepoznavna, ob bolj natančnem pogledu se ujema popolnoma. Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna je.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 102. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepa, lepo si postavitev dopolnila z papirčki in motivom v vijola odtenkuh.
    Hvala ti, da se igraš z nami v Craft-alnici; Lili

    OdgovoriIzbriši
  10. Mojca, Krasna voščilnica je nastala :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...