nedelja, 16. februar 2014

ŠIVILJSKI TEČAJ 2 - OBLEKE

Ta obleka ima že pridih moje improvizacije - tu sem si že upala. Telirana obleka do kolen z dolgo zadrgo na hrbtu (samo 40 cm je bila dolga).  Pas, ki sem ga našila in velika šnola iz starega pasu je naredila obleko po mojem okusu. Prej je nekaj manjkalo.




 
Jutri je še en dan - sledi kostim. Hvala za oglede in komentarje. Nič ne bom huda, če kaj kritizirate - pri meni je to vedno dobrodošlo. čao

8 komentarjev:

  1. ovo je baš lijepo i ja bih to nosila i u mojoj omiljenoj boji..
    lp Klaudija

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni švoh :). Kaj ovratnik je navaden okrogel izrez ali si tudi tu kaj eksperimetnirala? Si tako dobro skrila s šalom, da ne vidimo.

    papa

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa in še tvoja kreacija ;) super si ;))

    OdgovoriIzbriši
  4. Veš kaj? Tu pa res ni kaj kritizirati :-) Čudovita obleka!

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...